Skravletråd April

Ugh, det var en rotete morgen ja[emoji28]
Det var det.

Bedre i dag når jeg ikke våkna før 6.25 og enda ligger (lillemor sovna en gang eller to før det ble morgen, også har vi "diskutert" med henne for jeg mener vagt å minnes at søndag er min dag å ligge lenge, da skal mannen ta ungene. Men denne yngste er en mammadalt deluxe.
Men nå bestemte hun seg for at pappa skulle stå opp, så da så. Da ligger jeg her
 
God morgen
I dag skal vi på tur til Drammen for kengubarnet skal spille fotball så skal vi til svoger og svigerinne for å hente hunden deres
Kos dere.

Vi skal slappe av på formiddagen og avsted og spise middag for å feire min bestemor i ettermiddag
 
Kos dere på bursdagsfeiring
Det skal vi nok.

Kjekt å treffe folka
Alle mine søskenbarn og ungenes tremenning på min farsside. Lillemor vil treffe ei som.jobber i bhg også. Ene tremenningen hennes er nemlig vikar i barnehagen hennes :)
 
God formiddag! Endelig fikk jeg et lite pust i bakken med kaffe og sofa. Minstemor sover mens støstemann leker med duplo [emoji4] Godt med sånne fredelige øyeblikk innimellom når mannen er bortreist
 
God morgen :) i dag var det min tur til å sove frampå. Deilig start på søndagen :D
 
God morgen! Hunden oppførte seg eksemplarisk i natt også! :D Likevel fikk jeg ikke sove lenger enn til 7.30. Trøsten er vel at jeg forhåpentligvis klarer å sovne tidlig i kveld! Synes alltid det er vanskelig å sovne på søndager, uansett hvor trøtt jeg er...
Da satser vi på det går lett som en plett i kveld :D
 
Det var det.

Bedre i dag når jeg ikke våkna før 6.25 og enda ligger (lillemor sovna en gang eller to før det ble morgen, også har vi "diskutert" med henne for jeg mener vagt å minnes at søndag er min dag å ligge lenge, da skal mannen ta ungene. Men denne yngste er en mammadalt deluxe.
Men nå bestemte hun seg for at pappa skulle stå opp, så da så. Da ligger jeg her
Så herlig :D
 
God morgen :) i dag var det min tur til å sove frampå. Deilig start på søndagen :D
Det hørtes godt ut! Jeg har vært oppe i 4 timer allerede så god morgen ble litt feil å si følte jeg [emoji28]
 
Vi skal ut å gå en tur nå. Jeg fikk sove lenge I dag, men ble ikke uthvilt likevel.
 
Vi har besøk av en hund i helga, og jeg var veldig spent på hvordan natta kom til å bli! Da vi la oss i 2. etasje ville hun bli igjen nede, og det var egentlig veldig greit.

Jeg var på do to ganger i natt (hva da gravid?), og da hørte jeg at hun begynte å gå litt nede. Heldigvis la hun seg igjen da hun merket at ingen sto opp. Først kl. 8:30 (!) var hun så utålmodig at hun laget litt sytelyder.

Håper at neste natt blir like bra! :)

Stas med hundebesøk da[emoji1]
 
Back
Topp