Skravletråd April

Vi har besøk av en hund i helga, og jeg var veldig spent på hvordan natta kom til å bli! Da vi la oss i 2. etasje ville hun bli igjen nede, og det var egentlig veldig greit.

Jeg var på do to ganger i natt (hva da gravid?), og da hørte jeg at hun begynte å gå litt nede. Heldigvis la hun seg igjen da hun merket at ingen sto opp. Først kl. 8:30 (!) var hun så utålmodig at hun laget litt sytelyder.

Håper at neste natt blir like bra! :)

Så bra :)
 
Her skulle det regne tett hele dagen så det skulle smelte over alt.

Det begynte ikke før på ettermiddagen, og da var det kjøligere. ...det snødde igjen.
 
Rote-morgen.

Litt før fem hørte jeg lyder oppe
Vi har ikke hund lenger så det måtte være en unge. Lillemor var våken/ammet så jeg sendte opp mannen.

Joda .eldstemann fikk ikke sove så han hadde stått opp. Sint som en furie for å bli sendt i seng igjen, mannen fikk ikke lov til å ligge sammen med ham. Jeg, som rett nok er den han burde vært sint på, mannen var bare mitt sendebud, fikk ligge der og kose med ham. Han har egentlig voksen dyne men klarer og krølle den sånn inni trekket at det ikke er greit å dekke to i bredden eller lengden på en voksen. Det er blader og leker i senga også så egentlig ikke helt plass til å strekke seg ut. Men jeg fikk ham rolig og han sovnet. Og jeg dubbet litt før lillemor kom ti på halv sju og vekket oss begge.

Så prøvde jeg å få henne til å kose litt men hun ville stå opp.

Så prøvde jeg at ungene stelte henne men det gikk bare halvveis, de fikk byttet bleie men da tisset hun i den og nektet for at de skulle få kle på henne.

Så mye frem og tilbake har jeg byttet bleie og tatt på klær og fulgt opp og fylt en skål med litt spiselige greier som de får dele så la jeg meg på senga igjen. Tenkte jeg kunne få en kosestund med mannen, men han sover.

Men nå er jo klokka så mye at jeg ikke er trøtt mer. Det er bare likevel godt å ligge litt etter en sånn morgen

Ugh, det var en rotete morgen ja[emoji28]
 
Helgas handling unnagjort før åtte er ikke feil. Familien har fått liftetur. Yngste sovna i bilen så jeg sitter enda igjen her til hun våkner. Utenfor heime :)

Oi, det var tidlig på farta[emoji12]
 
God morgen! Hunden oppførte seg eksemplarisk i natt også! :D Likevel fikk jeg ikke sove lenger enn til 7.30. Trøsten er vel at jeg forhåpentligvis klarer å sovne tidlig i kveld! Synes alltid det er vanskelig å sovne på søndager, uansett hvor trøtt jeg er...
 
God morgen
I dag skal vi på tur til Drammen for kengubarnet skal spille fotball så skal vi til svoger og svigerinne for å hente hunden deres
 
Back
Topp