Skravletråd April

Jeg organiserer øvingshelg for korpset neste helg, mens mannen og eldstemann er opptatt på hvert sitt hold til 14 og så skal vi i bursdag 15.
Jentene leker.
 
Ligger på sofaen og tar en siesta før jeg skal hente frøkna :)
 
Her monterer mannen TV-benk. I bruksanvisningen står det at man skal være to stk. under monteringen, så jeg kommer med glade tilrop!
 
Tror månedens besøk er på vei. Begynte på plaster for to uker siden. Er på mitt tredje plaster. Så plasterfri neste uke. Men vært seks eller syv uker siden siste mens. Så føler noe er på vei nå... kvalm, lyst på slt mulig dritt, humøret er dritt og kroppen er voooond. Mer en normalt :p

Blæ[emoji13] hater den uka!
 
Ryddet kjøkken her, må er kjøkkenbordet endelug fritt for alt mulig av papir og tull
 
Blæ. Fire restarter på pc'n (blåskjerm) siden jeg slo den på for 20 minutter siden

Jeg har altså faktisk ikke fått gjort mer enn å logge på og åpne nettleser.

Mannen ser på den igjen. Men ny pc er ikke knakende utenkelig.

Høres ut som en ny må vurderes ja[emoji13]
 
Her er det også (endelig!) vårfølelse i dag. Ser ikke minusgrader i det hele tatt på langtidsvarslet!
 
Helgas handling unnagjort før åtte er ikke feil. Familien har fått liftetur. Yngste sovna i bilen så jeg sitter enda igjen her til hun våkner. Utenfor heime :)
Det er jammen ikke verst :D
 
God morgen alle sammen
Prøver å by på paviljong på netthandelen men de er så innmari dyre
Men så kommer det plutselig et kupp. Moro med netthandelen :) sånn bortsett fra at jeg ender opp med masse jeg ikke trenger når jeg handler der [emoji14]
 
Plutselig var halve dagen gått, og vi har ikke fått gjort stort mer enn å vaske noen maskiner med klær og leke. Men straks middag nå, så får vi ta oss en tur ut i frisk luft :)
 
Fant krokus på tur i dag [emoji3] Endelig vårtegn!
 
Back
Topp