Skravletråd April

Jepp.

Jeg klarer ikke bestemme meg.

3mm Nova og billig mappe og 5 mm zing som erstatning for den ekle?
Eller sånn finere mappe fra knit pro som har plass til kabler også ? (den mappen. Med link. Prøvde jeg å ønske meg til jul. Kan evt prøve igjen til bursdagen)

Eller zing-sett og billig mappe til de andre (da holder jo den kablene) og 3 mm Nova, for jeg har faktisk ikke 3 mm og det må man jo ha.

25% tilbud på settet akkurat nå. Men det kommer sikkert igjen en annen gang.... Sikkert ?
 
Jeg håper dette langtidsvarselet slår til. Vi skal ha øvingshelg med marsjering, aka være en del ute.Screenshot_20180408-194914.png
 
Gaaah når vi endelig får avklart ferie ok så er turen utsolgt. Tror det rabler for meg
 
Jepp.

Jeg klarer ikke bestemme meg.

3mm Nova og billig mappe og 5 mm zing som erstatning for den ekle?
Eller sånn finere mappe fra knit pro som har plass til kabler også ? (den mappen. Med link. Prøvde jeg å ønske meg til jul. Kan evt prøve igjen til bursdagen)

Eller zing-sett og billig mappe til de andre (da holder jo den kablene) og 3 mm Nova, for jeg har faktisk ikke 3 mm og det må man jo ha.

25% tilbud på settet akkurat nå. Men det kommer sikkert igjen en annen gang.... Sikkert ?

Kanskje. Jeg synes du skal gå for Knit pro. Du har veldig lyst på den.
 
Kanskje. Jeg synes du skal gå for Knit pro. Du har veldig lyst på den.
Jeg har jo egentlig det ja. Både mappen til se jeg har og det settet, egentlig. Men det kommer sikkert flere tilbud. jeg har vel muligens ikke egentlig behov for noen pinner jeg ikke har til de prosjektene jeg har nå.
 
Jippi.
Klarte å komme meg under 2 timer på treningsrunden min i kveld [emoji4]
 
Kanskje. Jeg synes du skal gå for Knit pro. Du har veldig lyst på den.
Greia er, som du kanskje ser.

Sier du dette så argumenter jeg mot.

Sier du "du trenger det ikke, du har (nesten alt) du trenger allerde, så argumenter jeg mot det.

Jeg har argumenter begge veier. Derav beslutningsvegring
 
Greia er, som du kanskje ser.

Sier du dette så argumenter jeg mot.

Sier du "du trenger det ikke, du har (nesten alt) du trenger allerde, så argumenter jeg mot det.

Jeg har argumenter begge veier. Derav beslutningsvegring

Hmmm. Jeg pleier å føle mot den ene veien om noen sier at jeg skal/ikke skal.
 
Jeg tror vegringen fant en løsning.

Jeg avventer. Økonomisk gjennomgang bør foretas snart også. Men mest av alt. Jeg trenger det ikke nå. Og jeg har bursdag om noen mnd

Jeg ønsker meg mappen, denne
https://hobbii.no/knitpro-glory-etui-til-utskiftbare-rundpinner
Til bursdagen. Iherdig, med link til både mannen og evt mamma eller min bror.
Om et godt tilbud kan jeg også ønske meg settet, under tvil. For det er fint. Men inneholder mer enn jeg trenger.
Trolig skal jeg heller kjøpe pinner i en del tykkelser, ikke 5,5 som jeg har i zing, ikke 6 som jeg har 3 av i ulike format, og kanskje ikke 7 og 8 før jeg evt trenger dem
Men 3,5-5 i zing sånn her og der. Og evt flere kabler om det trengs men jeg har de fleste lengder og ikke gått tom enda, mye fordi jeg ikke har for mange prosjektet om gangen. Og 3 i Nova for den tykkelsen har jeg ikke. Og finnes ikke i zing. Må ha i metall. Evt karbonz.

Tror jeg.

Økonomisk greit å vente, selv om det 'bare' er 500 kr.

For pc'n min må muligens erstattes.
Ny mobil ønsker jeg meg trolig snart og kanskje før ferien (men mulig tar jeg heller bare med et par nødladere, vi får se) og reelt er nettbrettet til mannen på siste verset også virker det som.
Rundt 10 000 av feriebudsjettet går til korpstur og det er vel egentlig mer eller mindre det budsjettet pleier være, men vi nå finne på noe for de tre som ikke er med også. Fare for "svigermor. Og hunderfossen" som ungene vil elske. Og mor får føre av for fjerde år på rad eller noe sånn.

Oppi dette er 500 i strikkepinner som gjør meg glad egentlig lite. Men kanskje enda bedre å få til bursdagen etter ferien.
 
Back
Topp