Skravletråd April

Hmmm. Jeg pleier å føle mot den ene veien om noen sier at jeg skal/ikke skal.
Jeg har ganske sterk beslutningsvegring. Reelt

(ja, jeg sa det da jeg motvillig ble valgt som styreleder i korpset. Dere tar en person med beslutningsvegring og telefonskrekk.)
 
Også har jeg søren meg en 3 mm pinne. Korte vel og merke men det går vel greit.

På det gode gamle pinnemålet mitt er den 3,25 men på det nye er den 3, så jeg sjekket pakken den kom i, det er 3,0

Så da trenger jeg ikke det sånn umiddelbart heller.

Da bare ønsker jeg meg oppbevaring.
Og minimum en ny og bedre pinne i 5mm og muligens flere pene fra zing evt settet ...
 
Hjalp veldig med at isen var forsvunnet de få stedene den fremdeles lå siste jeg var ute.
Men klarte å ha en gjennomsnittfart på 7,56 km/t, og det er jeg veldig fornøyd med, målet er å komme opp i over 8
Is har definitivt en del å si ja, men du begynner å få bra fart da!!
 
Stille her i dag.

Greit nok at ronja har jobbehelg, men uventet rolig her likevel.
 
Det var det.

Bedre i dag når jeg ikke våkna før 6.25 og enda ligger (lillemor sovna en gang eller to før det ble morgen, også har vi "diskutert" med henne for jeg mener vagt å minnes at søndag er min dag å ligge lenge, da skal mannen ta ungene. Men denne yngste er en mammadalt deluxe.
Men nå bestemte hun seg for at pappa skulle stå opp, så da så. Da ligger jeg her

Så deilig å få slappe av litt ekstra[emoji1]
 
God formiddag! Endelig fikk jeg et lite pust i bakken med kaffe og sofa. Minstemor sover mens støstemann leker med duplo [emoji4] Godt med sånne fredelige øyeblikk innimellom når mannen er bortreist

Slike øyeblikk er gull verdt[emoji1]
 
Ja, jobber fredag, lørdag, søndag fra kl 1430-2330[emoji4]
4 uker til neste gang![emoji28]
Sov godt, godt det er lenge til neste gang (lillemor våknet, jeg har lagt meg altså)

Håper du har fri i morgen etter den helga, men si hadde kanskje fri i uken som var?
 
Så lei av rot! Jeg trenger et større hus til alt jeg har! Det er ikke det at jeg har så mye, men men huset er så lite at det er ting over alt. Stua ser alltid rotete ut, selv om vi bare har vanlige møbler her. Liker ikke :(
 
Sov godt, godt det er lenge til neste gang (lillemor våknet, jeg har lagt meg altså)

Håper du har fri i morgen etter den helga, men si hadde kanskje fri i uken som var?

Hadde 2 dager fri i uken som var og har fri mandag denne uka[emoji2]
Ha en super natt!
 
Mannen skulle gå å legge ei sovende jente i senga og så komme ut fordi jeg kunne trengt å hvilt en veldig vond rygg.

Det er 1,5 time siden... og ingen mann er kommet ut av rommet. Hvilket betyr at jeg har måttet ha eldste og aktivisere henne

Er litt sur nå altså..

Blæ, så kjipt[emoji13] da hadde jeg dratt ham ut!
 
Back
Topp