Skravletråd april

Fikk du fikset barnevakt??[emoji1] håper søsteren din er grei!
Søstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.

Men vi har vært å gått i lysløypa nå også stakk vi innom svigermor. Hvor to barn spurte farmora om å få sove der. Og hu og mannen sa med glede ja :D Så det ordna seg.

Nå er kjøkken, stua og bad vaska. Mannen skal kjøre barn opp til svigermor igjen og da begynner jeg å stelle meg.

Søstera mi mente jeg hadde god tid. Man går jo ikke ut før i 8-9 tia uansett. MEN jeg foretrekker å gjøre meg klar uten unger jeg. Slippe maset om de også vil ha sminke og dill. Pluss de får litt tid å leke sammen.

Min 6åring har hu lova i 3 år nå å overnatte, men ikke skjedd, mens ei venninnes unga tar de med på fjellturer og overnattinger titt og ofte. I feel the love !

Og irritasjon [emoji23]

Fikk du fikset barnevakt??[emoji1] håper søsteren din er grei!
Søstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.

Men vi har vært å gått i lysløypa nå også stakk vi innom svigermor. Hvor to barn spurte farmora om å få sove der. Og hu og mannen sa med glede ja :D Så det ordna seg.

Nå er kjøkken, stua og bad vaska. Mannen skal kjøre barn opp til svigermor igjen og da begynner jeg å stelle meg.

Søstera mi mente jeg hadde god tid. Man går jo ikke ut før i 8-9 tia uansett. MEN jeg foretrekker å gjøre meg klar uten unger jeg. Slippe maset om de også vil ha sminke og dill. Pluss de får litt tid å leke sammen.

Min 6åring har hu lova i 3 år nå å overnatte, men ikke skjedd, mens ei venninnes unga tar de med på fjellturer og overnattinger titt og ofte. I feel the love !

Og irritasjon [emoji23]

Og irritasjon [emoji23]
Kos deg

Jeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Jeg var visst veldig frekk og sa av man skulle se på alderen til gjestene siden kunstig søtning ikke anbefales for barn under 5 år, og eventuelt lage en omgang med sukker og en med søtningsmiddel.
Jeg ble derfor beskyt for å ødelegge tråden til å omhandle en diskusjon om kunstig søtningsmiddel istedenfor det HI spurte om.
Thihi klarer skjelden å henge i slike grupper. Syns ikke du var frekk for det er mange som ikke har et slikt.
Ikke så rart det, de spiser jo ikke sukker :-P
Hahaha * digge*
Helt fantastisk![emoji1][emoji173]
Nydelig i dag var det litt kjøligere
Stikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
Gratiss og lykke til

Vaskemaskin satt på
All papp ute av garasjen å klar til å legges i bilen når jeg kommer hjem.fra første ærend
Spsrkesykkel satt sammen

Nå skal jeg snart dra å bytte underdelen til bordet mitt

Effektive du![emoji2]

Back
Topp