Jeg er stuptrøttGod ettermiddag[emoji4]
Du må være trøtt?![emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er stuptrøttGod ettermiddag[emoji4]
Du må være trøtt?![emoji33]
Søstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.Fikk du fikset barnevakt??[emoji1] håper søsteren din er grei!
Søstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.Fikk du fikset barnevakt??[emoji1] håper søsteren din er grei!
Kos dere. Så spennende daStikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
Kos degSøstera mi ville bruke hele dagen på å tenke.... Så forstår hu sier nei sånn egentlig da... Kjipt og jeg blir fryktelig skuffa. For jeg hjelper til hver gang hu roper og ofte bare for gøy.
Men vi har vært å gått i lysløypa nå også stakk vi innom svigermor. Hvor to barn spurte farmora om å få sove der. Og hu og mannen sa med glede jaSå det ordna seg.
Nå er kjøkken, stua og bad vaska. Mannen skal kjøre barn opp til svigermor igjen og da begynner jeg å stelle meg.
Søstera mi mente jeg hadde god tid. Man går jo ikke ut før i 8-9 tia uansett. MEN jeg foretrekker å gjøre meg klar uten unger jeg. Slippe maset om de også vil ha sminke og dill. Pluss de får litt tid å leke sammen.
Min 6åring har hu lova i 3 år nå å overnatte, men ikke skjedd, mens ei venninnes unga tar de med på fjellturer og overnattinger titt og ofte. I feel the love !
Og irritasjon [emoji23]
Tusen takk Kengu. [emoji8] Ha en fin lørdag dere også [emoji169]Kos deg
Thihi klarer skjelden å henge i slike grupper. Syns ikke du var frekk for det er mange som ikke har et slikt.Jeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Jeg var visst veldig frekk og sa av man skulle se på alderen til gjestene siden kunstig søtning ikke anbefales for barn under 5 år, og eventuelt lage en omgang med sukker og en med søtningsmiddel.
Jeg ble derfor beskyt for å ødelegge tråden til å omhandle en diskusjon om kunstig søtningsmiddel istedenfor det HI spurte om.
Hahaha * digge*Ikke så rart det, de spiser jo ikke sukker![]()
Nydelig i dag var det litt kjøligereHelt fantastisk![emoji1][emoji173]
Gratiss og lykke tilStikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
Så du syns jeg skal slutte med det [emoji14]Haha, du må jo ikke finne på å gi gode råd?![emoji33][emoji23]
Uff ja [emoji23][emoji23][emoji23] Så fort man har sjansen!.
God morgen. Jeg har stemt [emoji8]
Vaskemaskin satt på
All papp ute av garasjen å klar til å legges i bilen når jeg kommer hjem.fra første ærend
Spsrkesykkel satt sammen
Nå skal jeg snart dra å bytte underdelen til bordet mitt
Stikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
Satser på det. I dag regner det så da har hun bare vært på biltur. Frister ikke for mor eller datter å gå tur på veien når det regner
Ble taco i gårHva ble det igår?[emoji1]
Gratulerer med leilighetStikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
Merker vell egentlig selv at det å slippe å kle så grådig mye klær på seg, er grådig greitDet er så deilig[emoji1] husker jeg elsket det selv når jeg var liten!
Har vi kanskje vert på samme termingruppe vi da før?Han fyller ni i august så han er åtte enda.
Kos deg
samme herEndelig kommet meg i sofaen. Dagen har gått i ett. Har to små damer på besøk som leker vilt med L.
Mulig det. Jeg hadde et annet Nick dengang daHar vi kanskje vert på samme termingruppe vi da før?
Jeg også hadde det.Mulig det. Jeg hadde et annet Nick dengang da