Ha ha tenkte meg den komIkke så rart det, de spiser jo ikke sukker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha tenkte meg den komIkke så rart det, de spiser jo ikke sukker![]()
Tidlig det ogsåUggh
Bare siden seks her
Snille du [emoji8][emoji8] Kan jo være hu glimter til da. De to store barna hennes er hos faren. Så jeg vet at denne helga er best sånn sett [emoji23]Herlighet. Hadde du bodd nærmere skulle jeg ha hjulpet deg![]()
Uff ja [emoji23][emoji23][emoji23] Så fort man har sjansen!.Hver eneste ledige stund![emoji23]
Blir helt annen liga enn oss, liksom
30 varmegrader i solveggen og 24 varme i shygen. ..... vindstille.
Hæ? Hvor er du?
Klokken er snart helg. Og da dukket det evige spørsmålet opp. Hva skal vi ha til middag??![]()
Eldste løp 4 runder ! Samla inn gode 600 kr hu da [emoji7] #barnekreftforeningen
Også i lokalavisa vant bildet mitt mnds bilde. Vant i november også. Så da får jeg gavekort på 500 kr i sentrum pga det
Også har jeg kjøpt kinobilletter til Thr Boss Baby med mine to søte små som premie.
God start på påsken [emoji7][emoji7][emoji7]
[emoji23][emoji23][emoji16][emoji23]Ikke så rart det, de spiser jo ikke sukker![]()
Lykke tilStikker og tar over nøkler til leilighet om få strakser! Så spent! [emoji16] (har ikke sett den før, bare typen som var på visning).
For et nydelig vær
Vært ute fra 11 til 17 i dag.
En kopp kaffe, så er det ut. Minsta bare elsker å være ute nå som hun kan ha lettere klær på seg.
-mamma? Kan jeg bare ha jakke og pannebånd?
Søtnosen min elsker vår
Snuppa som ikke liker sko gikk ute i dag. Og la ivei. Ned bakken. Skrubbsår på nesen.