* ler * egenlig enig men heller Orange enn ingen [emoji14]Hehe, mannen er fast bestemt, svarte krokkiser er best!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
* ler * egenlig enig men heller Orange enn ingen [emoji14]Hehe, mannen er fast bestemt, svarte krokkiser er best!
Herlighet. Hadde du bodd nærmere skulle jeg ha hjulpet degNatta [emoji1]
Fikk svar fra søstra mi hu skulle tenke på det. Bare en annen måte å si nei på egentlig [emoji14] Utsetter det litt. Men men
Meget sant! Fader og.. No fekk eg og lyst på ellediller!* ler * egenlig enig men heller Orange enn ingen [emoji14]
Så kjiptNatta [emoji1]
Fikk svar fra søstra mi hu skulle tenke på det. Bare en annen måte å si nei på egentlig [emoji14] Utsetter det litt. Men men
Jeg har ennå ikke smakt noen å år.... * sukk*Meget sant! Fader og.. No fekk eg og lyst på ellediller!
Uffda, kva skjer? [emoji53]
Jeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Herlighet. Da tåler en ikke mye altså. Er jo bare flott at du tipser om slike tingJeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Jeg var visst veldig frekk og sa av man skulle se på alderen til gjestene siden kunstig søtning ikke anbefales for barn under 5 år, og eventuelt lage en omgang med sukker og en med søtningsmiddel.
Jeg ble derfor beskyt for å ødelegge tråden til å omhandle en diskusjon om kunstig søtningsmiddel istedenfor det HI spurte om.
Jeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Jeg var visst veldig frekk og sa av man skulle se på alderen til gjestene siden kunstig søtning ikke anbefales for barn under 5 år, og eventuelt lage en omgang med sukker og en med søtningsmiddel.
Jeg ble derfor beskyt for å ødelegge tråden til å omhandle en diskusjon om kunstig søtningsmiddel istedenfor det HI spurte om.
husker dere eller disser dere? Ble brått usikker nå![]()
![]()
Også satt man i bilen og venta på mamma hos legenGreit å oppdatere meg her inne da [emoji23]
Hamar![]()
Nei. Han kom hjem i 19 20 tiden trodde han![]()
Veldig også. Men de er veldig mange. Og tror nok de fleste er veldig inni å reklamere seg også. De er vel fra tenåringer til voksne helst
Vanligvis ikke mandag og onsdag. Og ikke i går i alle fall. Det er litt fra dag til dag hva som passer... Min går jo vanligvis alltid hjem klokken tre. Så lett å forholde seg til for dem som da bare kan si "i dag skal han gå sammen med x"Kan du ikke få vite hvilke dager det gjelder da?[emoji4]
He he nei ikke santAhh. Det forklarer litt. Tenkte over det på tirsdag faktisk. For du pleier alltid skrive dumt du ligger i senga og ser på greys. Men det gjorde du ikke forrige gang![]()
Trenger ikke være noe i oppvekstenDu har er poeng. Men det viktigeste for disse syke menneskene er å treffe så mange som mulig på en gang.
Helt sjokkert over hvordan verden er jeg. Hva galt har skjedd med disse folkene i oppveksten?
Hva skjer?ARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enkelte folk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åh det er mnange sånne sure i lavkarbogruppeneJeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Ikke så rart det, de spiser jo ikke sukkerÅh det er mnange sånne sure i lavkarbogruppene