Fordel med å flytte midt i No wear.... * ler* nærmere storbyen og tilgang til badeland [emoji176] [emoji176]Har dere ett badeland i nærheten da? Blir godt å ha hjelp ja [emoji169]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordel med å flytte midt i No wear.... * ler* nærmere storbyen og tilgang til badeland [emoji176] [emoji176]Har dere ett badeland i nærheten da? Blir godt å ha hjelp ja [emoji169]
Hahaha det er vel som vi alle tenker [emoji14] synger i dusjen....når jeg er alene i dusjen med høy musikk i stuahaha. da tror jeg kanskje jeg hadde dratt til han [emoji14]
Jeg og synger. men bare alene i bilen. sparer alle andre for min stemme![]()
Veldig fort gjort gitt [emoji23] Man lever jo av enkelte sanger veldig med ! [emoji41]Hahaha ser det for meg [emoji14] har vel vært i situasjonen et par ganger * ler* særlig når jeg kjører hest. Med headset for da hører jeg ikke når noen kommer bak eller ved sina meg [emoji14]
Heldige da [emoji169] Her er det 4 timer til badeland [emoji23] Hadde ett 1 time unna når jeg var lita. Men de passa ikke på den [emoji87]Fordel med å flytte midt i No wear.... * ler* nærmere storbyen og tilgang til badeland [emoji176] [emoji176]
Ja bedekke henne ja [emoji14]For å parre henne?[emoji4] eller bedekke heter det kanskje?
Kan ikke annet enn å flire[emoji23][emoji23]
Han har oppført som en engel i natt. Veldig bra for pappa for han var sliten i gårSå flink da[emoji2]
Absolutt enig med å sende inn en klageSyns du burde sende inn en klage, så de vet hvorfor de mista en kunde. Og kanskje kan begynne å oppføre seg litt bedre.
Så deilig ta bilen. Mindre stress og bry.. om du har mulighetReiser sørover i dag, og driver å vurderer å kjøre til flyplass og betale for parkering der, heller enn å ta buss. Er jo mer slitsomt for meg å ta taxi+buss med bagasje og bikkje, enn å kjøre selv. Men klarer ikke helt bestemme meg...
Gleder meg mest til å komme fram jeg![]()
Ja viss du ikke skal i sjukeste bykjernen. Det er ennå vår der forhold i vestfoldTrenger man vintersko på østlandet/innlandet om dagen? Noen som vet? (Akershus + Hedmark)
Får så motstridende beskjeder fra folk, tviler på at det blir mye trasking i marka, men trenger fortsatt å kunne gå litt tur og sånt.
Vi skal på outlet i tønsberg for gaver til lodderHvor skulle dere?[emoji2]
Hahaha noen lever med deg i mange tiår. Har ennå noen sanger som jeg lever ungdommen omigjen * ler så jeg ruller*Veldig fort gjort gitt [emoji23] Man lever jo av enkelte sanger veldig med ! [emoji41]
Det er kjedelig. Vi har bø i Telemark tre timer unna men dette badelandet åpent viss ikke for lenfesiden.Heldige da [emoji169] Her er det 4 timer til badeland [emoji23] Hadde ett 1 time unna når jeg var lita. Men de passa ikke på den [emoji87]
Jeg flytterSå koselig da. Har du eller han planer om å flytte?
En biltur i forhold til fly er vell dråpen i havet ja![]()
![]()
Hos oss er det noen som bare kjøper noen bokser is, nonstop og sjokoladesaus.kake på jobb idag. Ene kollegaen har bursdag i helgen. Problemet er bare at han ikke kan bake! men synes tydeligvis han er grådig flink selv![]()
Jøss, så flink du er![emoji2]
Her får gutta påskeegg av min mamma, så jeg slipper å tenke på det[emoji1]
Hahaha! Gubben min har også fått av jobb, spist opp for lenge siden. Vurderte kjøpe han et sånt bittelite ett, men jeg vet ikke hva jeg skal putte i! [emoji14] tenkte finne noe morsomt som har med prøving å gjøre, siden jeg har el i påsken.. noen gode forslag?Snakka med typen i går, han har fått påskeegg på jobben sin, får av mammaen sin og vil ha av meg også.
Tenker det er fint at barna blir oppdratt til å ikke være like storforlangende som han er![]()
Glidemiddel, cheesy musikk, stearinlys og ei vinflaske?Hahaha! Gubben min har også fått av jobb, spist opp for lenge siden. Vurderte kjøpe han et sånt bittelite ett, men jeg vet ikke hva jeg skal putte i! [emoji14] tenkte finne noe morsomt som har med prøving å gjøre, siden jeg har el i påsken.. noen gode forslag?
Tiden flyr fort på morgenen[emoji12]
Jeg husker mye rart, men det er en annen sakVi husker[emoji1]
Da sier man Mmmmmm og ruller hånda over magen. Sånn overdrevent [emoji23]
Mmmmmmett [emoji23]
Lettere å kjøpe en rullekake på butikken da [emoji14]
Så spennende da. Baby og samboer på samme årJeg flytterHar ligget i kortene ei stund, men en positiv test har fått litt fortgang i sakene
Og en av fordelene med å flytte er at jeg slipper å fly så mye, max dårlig miljøsamvittighet hver gang jeg tenker på det...
husker dere eller disser dere? Ble brått usikker nåJeg husker mye rart, men det er en annen sak![]()

Ja du sier noeSå spennende da. Baby og samboer på samme år![]()