Skravletråd april

Har dere ett badeland i nærheten da? Blir godt å ha hjelp ja [emoji169]
Fordel med å flytte midt i No wear.... * ler* nærmere storbyen og tilgang til badeland [emoji176] [emoji176]

haha. da tror jeg kanskje jeg hadde dratt til han [emoji14]
Jeg og synger. men bare alene i bilen. sparer alle andre for min stemme :P
Hahaha det er vel som vi alle tenker [emoji14] synger i dusjen....når jeg er alene i dusjen med høy musikk i stua:p

Hahaha ser det for meg [emoji14] har vel vært i situasjonen et par ganger * ler* særlig når jeg kjører hest. Med headset for da hører jeg ikke når noen kommer bak eller ved sina meg [emoji14]
Veldig fort gjort gitt [emoji23] Man lever jo av enkelte sanger veldig med ! [emoji41]

Fordel med å flytte midt i No wear.... * ler* nærmere storbyen og tilgang til badeland [emoji176] [emoji176]
Heldige da [emoji169] Her er det 4 timer til badeland [emoji23] Hadde ett 1 time unna når jeg var lita. Men de passa ikke på den [emoji87]

Syns du burde sende inn en klage, så de vet hvorfor de mista en kunde. Og kanskje kan begynne å oppføre seg litt bedre.
Absolutt enig med å sende inn en klage
Reiser sørover i dag, og driver å vurderer å kjøre til flyplass og betale for parkering der, heller enn å ta buss. Er jo mer slitsomt for meg å ta taxi+buss med bagasje og bikkje, enn å kjøre selv. Men klarer ikke helt bestemme meg...

Gleder meg mest til å komme fram jeg ;)
Så deilig ta bilen. Mindre stress og bry.. om du har mulighet
Trenger man vintersko på østlandet/innlandet om dagen? Noen som vet? (Akershus + Hedmark)

Får så motstridende beskjeder fra folk, tviler på at det blir mye trasking i marka, men trenger fortsatt å kunne gå litt tur og sånt.
Ja viss du ikke skal i sjukeste bykjernen. Det er ennå vår der forhold i vestfold

Hvor skulle dere?[emoji2]
Vi skal på outlet i tønsberg for gaver til lodder
5fe74b2bd4783ea7b1d1f3db072158c7.jpg
fikk 1000 kr til hestestasj. Og horze ga meg rabatter så jeg fikk med litt mer:))))

Heldige da [emoji169] Her er det 4 timer til badeland [emoji23] Hadde ett 1 time unna når jeg var lita. Men de passa ikke på den [emoji87]
Det er kjedelig. Vi har bø i Telemark tre timer unna men dette badelandet åpent viss ikke for lenfesiden.

* hører lyder fra kjøkkenet*

Så koselig da. Har du eller han planer om å flytte?

En biltur i forhold til fly er vell dråpen i havet ja :p :p
Jeg flytter :) Har ligget i kortene ei stund, men en positiv test har fått litt fortgang i sakene :D

Og en av fordelene med å flytte er at jeg slipper å fly så mye, max dårlig miljøsamvittighet hver gang jeg tenker på det...

kake på jobb idag. Ene kollegaen har bursdag i helgen. Problemet er bare at han ikke kan bake! men synes tydeligvis han er grådig flink selv :laughing021
Hos oss er det noen som bare kjøper noen bokser is, nonstop og sjokoladesaus.
Folk blir kjempeglad for det også :) (jeg gjør det noen år, har ikke utystyr til å bake masse fancy kaker om dagen).

Jøss, så flink du er![emoji2]
Her får gutta påskeegg av min mamma, så jeg slipper å tenke på det[emoji1]

Snakka med typen i går, han har fått påskeegg på jobben sin, får av mammaen sin og vil ha av meg også.
Tenker det er fint at barna blir oppdratt til å ikke være like storforlangende som han er :P

Snakka med typen i går, han har fått påskeegg på jobben sin, får av mammaen sin og vil ha av meg også.
Tenker det er fint at barna blir oppdratt til å ikke være like storforlangende som han er :P
Hahaha! Gubben min har også fått av jobb, spist opp for lenge siden. Vurderte kjøpe han et sånt bittelite ett, men jeg vet ikke hva jeg skal putte i! [emoji14] tenkte finne noe morsomt som har med prøving å gjøre, siden jeg har el i påsken.. noen gode forslag?

Hahaha! Gubben min har også fått av jobb, spist opp for lenge siden. Vurderte kjøpe han et sånt bittelite ett, men jeg vet ikke hva jeg skal putte i! [emoji14] tenkte finne noe morsomt som har med prøving å gjøre, siden jeg har el i påsken.. noen gode forslag?
Glidemiddel, cheesy musikk, stearinlys og ei vinflaske?
Altså en romantisk aften i egg :)

Jeg gav jo ett år noen dataspill, øl og ny mobillader (med 3m lang ledning) i påskegg, jeg mener fortsatt det var en av de bedre eggene jeg har lagd.

Utrolig teit forslag: Gi ett påskegg og en påskesædcelle :D Så får dere leke at de finner veien sammen ;)

Tiden flyr fort på morgenen[emoji12]

Den gjør det

Men gutten ble sluppet av utenfor skolen før det ringte inn, faktisk nesten ti minutter før, og søstra levert i bhg før jeg og lillemor dro hjem og fortsatte en rolig morgen. Slapp dag.

Har lovet å hente eldste, eller ialle fall alle klærene hans siden vi tømmer garderoben nå til påskeferien, og så får han velge om han vil gå hjem dersom kompisen skal gå sammen med ham eller sitte på. (Det er i det hele tatt en litt slitsom avtale kjenner jeg. Kompisen har avtale om å gå sammen med min sønn hjem en del dager. Men avtalen er med sfo. Jeg vet følgelig ikke hvilke dager det er greit å plukke ham opp, uten at kompisen da plutselig ikke kan gå hjem med ham likevel.... jeg kan kjøre kompisen hjem, men når jeg henter er det gjerne tidligere enn den avtalen de har, og han kan komme til tomt hus...)

Da sier man Mmmmmm og ruller hånda over magen. Sånn overdrevent [emoji23]

Mmmmmmett [emoji23]

Lettere å kjøpe en rullekake på butikken da [emoji14]

Ler meg ihjel. Der snakker du kake som virkelig inne holder alt.
Marsipankake med: Krem, vaniljekrem, jordbær, sjokolade, kiwi, valnøtter, banan.:p

Jeg flytter :) Har ligget i kortene ei stund, men en positiv test har fått litt fortgang i sakene :D

Og en av fordelene med å flytte er at jeg slipper å fly så mye, max dårlig miljøsamvittighet hver gang jeg tenker på det...
Så spennende da. Baby og samboer på samme år :):)

Så spennende da. Baby og samboer på samme år :):)
Ja du sier noe :) :Heartred

Enn så lenge tar jeg det ganske piano, mens typen allerede er ganske stressa i forhold til redebygging og få på plass det praktiske.

Back
Topp