>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Haha [emoji23] Joda. Men du kan jo begrense deg da. Ingen som sier du trenger kjøpe mer enn til egga dine [emoji14]Hadde kanskje bare vært en fordel siden jeg skal ned noen kg[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha [emoji23] Joda. Men du kan jo begrense deg da. Ingen som sier du trenger kjøpe mer enn til egga dine [emoji14]Hadde kanskje bare vært en fordel siden jeg skal ned noen kg[emoji23]
Jojo. Han er noe spesiell også til tider. De fikk en softis hver av han da [emoji23] Kunne vel gjerne bare brukt de penga som sponsor heller. Tror ikke eldste la merke til det hellerDumt av han[emoji6]
Bra dere andre stiller opp![emoji106]
Haha ja. Tror de hoppa opp 3000 stemmer på ene dagen også [emoji87]Hihi, så snill du er![emoji7] ser ut som de andre klarer seg greit[emoji23]
Også var jeg våken og med pepsi max i glasset. Mannen skulle jobbe overtid sa han [emoji87]Sov godt![emoji1]
Omoklubbkasse.noLink? Kan sikkert sende inn noen stemmer jeg også om det var det![]()
Så koselig da. Har du eller han planer om å flytte?Drar på besøk til typen og sånt for påska, vi bor ikke sammen enda nemlig.
Ja, heller mot å kjøre, men får dårlig samvittighet av å kjøre bil når det er kollektivtransportløsning som faktisk fungerer. Men sammenligna med det å ta fly blir den kjøreturen en dråpe i havet og da![]()
god morgen igjenOgså var jeg våken og med pepsi max i glasset. Mannen skulle jobbe overtid sa han [emoji87]

Her disser vi i alle fall.
[emoji23][emoji23][emoji23] Så koselig da. Blir gjerne ikke fråtsing da? [emoji23]kake på jobb idag. Ene kollegaen har bursdag i helgen. Problemet er bare at han ikke kan bake! men synes tydeligvis han er grådig flink selv![]()
Gutten ligger å sover og vi skal avgårde om en time.
Lage frokost og en liten niste.
her røyser viVi husker[emoji1]
nei det blir det ikke. Men er så tåpelig når han i tillegg vil ha skryt[emoji23][emoji23][emoji23] Så koselig da. Blir gjerne ikke fråtsing da? [emoji23]
Fredag.
Siste dag før påskeferien for ungene.
Trøtt mor? Leser seg opp på bv og skriver og innser at klokka et kvart på åtte og jeg har ikke laget frokost. Han blir visst kjørt på skolen i dag også denne gutten som bør få 8, senest 8,10 om han skal rekke det til fots. (det et reelt sett ikke mer enn 16-17 minutter å gå. Men litt lenger tar det visst....)
God morgen![]()

gikk glipp av 19000 innlegget mittGod dag RonjaR.God dag![emoji1]
Jeg handla til påsken i går![]()
Og spiste ingenting i går. Klapp på skulderen. Litt digg å være ferdig med påskeeggene allerede.
Da sier man Mmmmmm og ruller hånda over magen. Sånn overdrevent [emoji23]nei det blir det ikke. Men er så tåpelig når han i tillegg vil ha skryt [emoji14]![]()
Hahaha ser det for meg [emoji14] har vel vært i situasjonen et par ganger * ler* særlig når jeg kjører hest. Med headset for da hører jeg ikke når noen kommer bak eller ved sina meg [emoji14]Pleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.