Skravletråd april

Er så glad jeg ble med tiobake på norwegian outlet før i uka så jeg fikk kjøpt flere av bergans buksene :)
Er det gode tilbud MÅ man jo benytte seg godt :D

Er priskrig i smågodt og ymse greier. Har kjøpt litt smågodt for å ha i eggene til unga da :)

Lydtette er de vel. Helt til man glemmer at vinduet er oppe og ALLE hørte deg [emoji23] Been there. Done that.

Snikere er forferdelige ja. Ofte jeg slipper forbi når jeg ser jeg har full vogn og de har en ting i hånda da. Snill der igjen [emoji14]
Hahahaha ja det vinduet som er åpent .. * ler*

Hva lå smågodt et på? Må få kjøpt egg også. Pakka det godt inn og voilla fin lodd premie

Jøss ikke hlrt det før tror jeg fra folk som bor litt lenger unna deg
Både Ålesund som jeg kommer fra og sula som jeg bor (siden navnet på korpset er offentlig vet dere vel ganske nøyaktig hvor jeg bor ;-)) så disser ungene

Hahahaha ja det vinduet som er åpent .. * ler*

Hva lå smågodt et på? Må få kjøpt egg også. Pakka det godt inn og voilla fin lodd premie
Uff ja. Jeg var postbud og var innom en gård og der tuta jeg. Fordi de foretrakk det, de visste aldri hvor langt borte de var. Jeg hadde musikk og sang av full hals siden jeg leta frem posten. Når jeg da skulle åpne døra hadde de lydløst stilt seg rett ved vinduet mitt. Jeg hylte ganske høyt [emoji87][emoji23] Vinduet var også oppe [emoji23]

69 kr kg sist jeg sjekka ;) Vi har nok godteri for 3 mnd nå vi [emoji23][emoji23][emoji23]

Fredag.

Siste dag før påskeferien for ungene.

Trøtt mor? Leser seg opp på bv og skriver og innser at klokka et kvart på åtte og jeg har ikke laget frokost. Han blir visst kjørt på skolen i dag også denne gutten som bør få 8, senest 8,10 om han skal rekke det til fots. (det et reelt sett ikke mer enn 16-17 minutter å gå. Men litt lenger tar det visst....)

Du må gjøre det. Det er så digg. Kan ligge i sengen, og stikkontakten er med beina mine, likevel rekker den bort så jeg kan bruke mobilen uten problem, og trenger ikke reise meg:p Haha. Tenkte på det lenge, tilslutt kjøpte min søster en til meg. Var vel redd jeg skulle stikke av med hennes.
haha. vet du hva hun betalte for den?

Hehe joda, men fint når det ligger også. Tviler på 6åringen bryr seg om det er rufsete [emoji14]
Gjør nok ikke det. Husker jeg hadde så mange turer til frisøren i min barndom. Men bilde i hånden og stort håp. Men ble aldri slik som på bildet gitt :P

Fredag.

Siste dag før påskeferien for ungene.

Trøtt mor? Leser seg opp på bv og skriver og innser at klokka et kvart på åtte og jeg har ikke laget frokost. Han blir visst kjørt på skolen i dag også denne gutten som bør få 8, senest 8,10 om han skal rekke det til fots. (det et reelt sett ikke mer enn 16-17 minutter å gå. Men litt lenger tar det visst....)
Kan helst dobble gå tiden på de små. Her har de ikke 10 min å gå en gang. Men de bruker minst 30 på å gå hjem [emoji23]

Gjør nok ikke det. Husker jeg hadde så mange turer til frisøren i min barndom. Men bilde i hånden og stort håp. Men ble aldri slik som på bildet gitt :P
Heldige du. Eneste grunn vi gikk til frisør var om mamma (som ikke er frisør) klippa luggen så skjev at det var helt forferdelig å se på [emoji23] Lurer seriøst på om hu brukte en potte til hjelp

Back
Topp