>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Er det gode tilbud MÅ man jo benytte seg godtEr så glad jeg ble med tiobake på norwegian outlet før i uka så jeg fikk kjøpt flere av bergans buksene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det gode tilbud MÅ man jo benytte seg godtEr så glad jeg ble med tiobake på norwegian outlet før i uka så jeg fikk kjøpt flere av bergans buksene![]()
Hahahaha ja det vinduet som er åpent .. * ler*Er priskrig i smågodt og ymse greier. Har kjøpt litt smågodt for å ha i eggene til unga da![]()
Lydtette er de vel. Helt til man glemmer at vinduet er oppe og ALLE hørte deg [emoji23] Been there. Done that.
Snikere er forferdelige ja. Ofte jeg slipper forbi når jeg ser jeg har full vogn og de har en ting i hånda da. Snill der igjen [emoji14]
Både Ålesund som jeg kommer fra og sula som jeg bor (siden navnet på korpset er offentlig vet dere vel ganske nøyaktig hvor jeg bor ;-)) så disser ungeneJøss ikke hlrt det før tror jeg fra folk som bor litt lenger unna deg
Uff ja. Jeg var postbud og var innom en gård og der tuta jeg. Fordi de foretrakk det, de visste aldri hvor langt borte de var. Jeg hadde musikk og sang av full hals siden jeg leta frem posten. Når jeg da skulle åpne døra hadde de lydløst stilt seg rett ved vinduet mitt. Jeg hylte ganske høyt [emoji87][emoji23] Vinduet var også oppe [emoji23]Hahahaha ja det vinduet som er åpent .. * ler*
Hva lå smågodt et på? Må få kjøpt egg også. Pakka det godt inn og voilla fin lodd premie
haha. vet du hva hun betalte for den?Du må gjøre det. Det er så digg. Kan ligge i sengen, og stikkontakten er med beina mine, likevel rekker den bort så jeg kan bruke mobilen uten problem, og trenger ikke reise megHaha. Tenkte på det lenge, tilslutt kjøpte min søster en til meg. Var vel redd jeg skulle stikke av med hennes.
Gjør nok ikke det. Husker jeg hadde så mange turer til frisøren i min barndom. Men bilde i hånden og stort håp. Men ble aldri slik som på bildet gittHehe joda, men fint når det ligger også. Tviler på 6åringen bryr seg om det er rufsete [emoji14]
Jeg handla til påsken i gårJa folk er gale[emoji23] må vel krype til korset og kjøpe litt jeg også...[emoji85]
Kan vi bli sponsor også?Får håpe det. Hu ble så imponert når hu så hu hadde 3 sponsorer nå [emoji14] Alt jeg ordner for hu. Spurte svigerfar også. Men han svarte aldri. Bare mumla. Menmen. Hver sitt valg![]()
Kan helst dobble gå tiden på de små. Her har de ikke 10 min å gå en gang. Men de bruker minst 30 på å gå hjem [emoji23]Fredag.
Siste dag før påskeferien for ungene.
Trøtt mor? Leser seg opp på bv og skriver og innser at klokka et kvart på åtte og jeg har ikke laget frokost. Han blir visst kjørt på skolen i dag også denne gutten som bør få 8, senest 8,10 om han skal rekke det til fots. (det et reelt sett ikke mer enn 16-17 minutter å gå. Men litt lenger tar det visst....)
Heldige du. Eneste grunn vi gikk til frisør var om mamma (som ikke er frisør) klippa luggen så skjev at det var helt forferdelig å se på [emoji23] Lurer seriøst på om hu brukte en potte til hjelpGjør nok ikke det. Husker jeg hadde så mange turer til frisøren i min barndom. Men bilde i hånden og stort håp. Men ble aldri slik som på bildet gitt![]()
Det kunne dere sikkertKan vi bli sponsor også?
God morgen sunshine [emoji1]God morgen![]()
Det kunne dere sikkertMen ungen er gått nå for løpet sitt og med papiret. Men det er jo barnekreftforeningen. Så om du vil støtte de, er det raskt å finne ut hvor man fører over penger
![]()
haha. Gamle folk trenger hvile vetteGod morgen sunshine [emoji1]
Snart hviletid her [emoji23][emoji87]
Like UNG som meg [emoji23][emoji23][emoji23][emoji41][emoji41]haha. Gamle folk trenger hvile vette [emoji14]
(glemmer for en liten stund at jeg er like gammel som deg)
[emoji106][emoji106]Kanskje jeg kan vippse litt![]()