Skravletråd april

Uff ja. Jeg var postbud og var innom en gård og der tuta jeg. Fordi de foretrakk det, de visste aldri hvor langt borte de var. Jeg hadde musikk og sang av full hals siden jeg leta frem posten. Når jeg da skulle åpne døra hadde de lydløst stilt seg rett ved vinduet mitt. Jeg hylte ganske høyt [emoji87][emoji23] Vinduet var også oppe [emoji23]

69 kr kg sist jeg sjekka ;) Vi har nok godteri for 3 mnd nå vi [emoji23][emoji23][emoji23]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Ja jeg må innrømme at jeg har alltid vinduet igjen når jeg for synge dilla [emoji14]

Jaja helt slått utt. Spiren har jobbet hardt i magen siden jeg sto opp kl 0430 i dag.

Kjenner at det blir godt å ha pappa hjemme i uka som kommer...

Badeland frister mer og mer da kroppen verker etter varmebehandling..

[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Ja jeg må innrømme at jeg har alltid vinduet igjen når jeg for synge dilla [emoji14]
Pleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.

Jaja helt slått utt. Spiren har jobbet hardt i magen siden jeg sto opp kl 0430 i dag.

Kjenner at det blir godt å ha pappa hjemme i uka som kommer...

Badeland frister mer og mer da kroppen verker etter varmebehandling..

Har dere ett badeland i nærheten da? Blir godt å ha hjelp ja [emoji169]

Pleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.
haha. da tror jeg kanskje jeg hadde dratt til han :P
Jeg og synger. men bare alene i bilen. sparer alle andre for min stemme :P

Ja, hun er 15 mnd. Vel, 15,5 snart. Og går i henhold til anbefalinger på sokkelsten inne. Stadig stødigere. Så nå er tiden miden for at hun skal ut. Men nei, hun går jo ikke i barnehage heller da, nemlig. (Nei, hun gjør ikke det. Hun har krav på plass, og begynner i august. Jeg var nede der og leverte signert kontrakt i dag)

Men nye sko ble det. Fine synes storesøster i alle fall og luer på om vi kan kjøpe like til henne. Nei, sorry, det kan vi ikke, for manna går ikke inn igjen på den butikken (og det be ponny sko, det er europris sine tror jeg)

Det blir noen andre joggesko på henne. Det ordner jeg gjerne på en sportsbutikk tenker jeg.

Hehe, ville nok valgt en annen butikk neste gang ja[emoji6]

Back
Topp