Skravletråd april

Ok slik at jeg reagert. Tatt bilde av butikken, posta på instagram for en frekkhet av en medarbeider tagget hovedkontoret og butikken. Som regel skjer det noe kjapt inne på kontoret når det kommer i media.

En sko selger skal ikke lekse opp kundene sine. Det er mer en uhørt. Samtidig frekt.

Dårlig service og for kundene til å føle seg ille er ingen bra salg.

Mini fikk masse sko da han ble født men jeg begynnte ikke å bruke sko før han var 14. Selv om han begynnte å stable seg på beina da han var 1 år.

Vi fikk bedskjed om sko vi kunne kjøpe men at de helst ville at vi brukte sokkelessen for å bygge opp musklene inne.

Drømme hingsten Nu Pagadi...vell de klarer ikke å tappe han. Så jeg må sende hoppa til Trondheim ( 12000 kr for transport) så da skjer det ikke. Vært på jakt etter denne hingsten med den stammen i fire år. Endelig i Norge og da for jeg den ikke ..* sukk*

De fleste andre alternativer ligger på 10 000 kr dyrere
På en måte er de bedre da de har flere gode avkom. Men like vel.... * sukk* ikke lyst å sende merra ditt mister helt kontroll over henne da.

Ja... stemte nå

For å parre henne?[emoji4] eller bedekke heter det kanskje?

Ja, det er vell de som har hatt den aksjonen på facebook?
Vel. Det er rettere å si at det er dem folk har hatt den aksjonen for. De startet den ikke. Men er selvsagt takknemlige

Hehe, ville nok valgt en annen butikk neste gang ja[emoji6]
Har to store barn som trolig trenger goretex joggesko nå. Hennes vet jeg er for små. Hans tror jeg også er det. De vokser jo en del i løpet av "cherrox-sesongen". Eldstemann oppdaget seriøst nå i slutten av mars vinterskoene vi kjøpte til ham i høst. Ubrukt. Han har brukt dem nå da... Men gått i "vinterstøvlene" hele vinteren... En liten ulempe at vogna er parkert forran skohylla... Sko i bruk står rundt i gangen, men vintersko sto pent parkert...

Skulle hatt med noen som kunne brølt litt for meg ja, for jeg kom ikke på før ejg var kommet ut at faktisk var det ganske FREKT å snakke på "bakrommet" om at "nei, hun har aldri hatt sko før"

De mistet en kunde ja. en kunde med tre barn med bein som trenger nye sko mange ganger i året. Som har kjøpt både bunadssko til mann og barn der og egentlig planlegger å kjøpe seg nye selv. Som kjøper pensko joggesko, vintersko og mellomsesongsko for mange tusen i året. Og definitivt kjøper dem andre steder heretter.
Syns du burde sende inn en klage, så de vet hvorfor de mista en kunde. Og kanskje kan begynne å oppføre seg litt bedre.

Får håpe det. Hu ble så imponert når hu så hu hadde 3 sponsorer nå [emoji14] Alt jeg ordner for hu. Spurte svigerfar også. Men han svarte aldri. Bare mumla. Menmen. Hver sitt valg :D

Dumt av han[emoji6]
Bra dere andre stiller opp![emoji106]

De på topp stemmer jo alle på. De vant nylig NM også [emoji14] Niesa mi går der ser du. Men jeg stemmer på Sara [emoji23] Tenker 1.plassen klarer seg fint gitt uten meg

Hihi, så snill du er![emoji7] ser ut som de andre klarer seg greit[emoji23]

Det er fredag i dag :D Jeg er trøtt som fy. Minste hadde nok sittet nede å spilt i 30 minutter i natt. Kunne nettbrettbatteriprosenten avsløre.

Gjett om hu var i svima når jeg vekka hu ja... Eldste også. Hu mest pga svømming i går kveld da.

Nå er de kledde og har spist. Jeg skal legge meg noen timer etter de er gått til skolen. Kl 13 må mamma være hos legen. Hu svimler visst så masse. Så jeg tilbydde meg å kjøre hu da. Syns ikke hu skal kjøre noen plass uten litt hjelp.

Eldste skal løpe for en god sak. Spennende å se hvor mye de klarer å samle inn da :)

Ha en fin dag. I tilfelle jeg sovner kjapt [emoji23]

Sov godt![emoji1]

Reiser sørover i dag, og driver å vurderer å kjøre til flyplass og betale for parkering der, heller enn å ta buss. Er jo mer slitsomt for meg å ta taxi+buss med bagasje og bikkje, enn å kjøre selv. Men klarer ikke helt bestemme meg...

Gleder meg mest til å komme fram jeg ;)

Trenger man vintersko på østlandet/innlandet om dagen? Noen som vet? (Akershus + Hedmark)

Får så motstridende beskjeder fra folk, tviler på at det blir mye trasking i marka, men trenger fortsatt å kunne gå litt tur og sånt.

Reiser sørover i dag, og driver å vurderer å kjøre til flyplass og betale for parkering der, heller enn å ta buss. Er jo mer slitsomt for meg å ta taxi+buss med bagasje og bikkje, enn å kjøre selv. Men klarer ikke helt bestemme meg...

Gleder meg mest til å komme fram jeg ;)
Hva skal du?

Skjønner godt at du heller vil kjøre selv :P Hadde nok gjort det selv.

Hva er det dere driver og stemmer på?
Korpset min eldste spiller i, i omoklubbkasse.no sin "nye drakter" konkurranse. De trenger uniformer.

Dog er det minimal sjangse for at det blir så jeg jobber med andre tiltak også da.

Korpset min eldste spiller i, i omoklubbkasse.no sin "nye drakter" konkurranse. De trenger uniformer.

Dog er det minimal sjangse for at det blir så jeg jobber med andre tiltak også da.
Link? Kan sikkert sende inn noen stemmer jeg også om det var det :)

Hva skal du?

Skjønner godt at du heller vil kjøre selv :p Hadde nok gjort det selv.
Drar på besøk til typen og sånt for påska, vi bor ikke sammen enda nemlig.

Ja, heller mot å kjøre, men får dårlig samvittighet av å kjøre bil når det er kollektivtransportløsning som faktisk fungerer. Men sammenligna med det å ta fly blir den kjøreturen en dråpe i havet og da :P

Back
Topp