Skravletråd april

Har tenkt så mange ganger på å kjøpe meg det. Men kommer aldri så langt;)
Du må gjøre det. Det er så digg. Kan ligge i sengen, og stikkontakten er med beina mine, likevel rekker den bort så jeg kan bruke mobilen uten problem, og trenger ikke reise meg:p Haha. Tenkte på det lenge, tilslutt kjøpte min søster en til meg. Var vel redd jeg skulle stikke av med hennes.

bffc5a8496286912ec6032606dc10ca7.jpg

Rooooooosa i alle fall...
Fine sko

Det gjør jeg også

- Kjør da for fasikken!
- BLINKLYS !!!
- Herregud da! Ta lappen om igjen!
- TUUUUUUUUUUUUUT! (Ligger på tuta da....)
- Seriøst!? IDIOT!

Uff. Lista er lang over irritasjonsmomenter i trafikken. [emoji87]
He he godt det ikke bare er meg

Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken
Da er det på tide å komme seg til sengs og få sovet og bli frisk :) håper du har sovet godt i natt.

Våknet midt på.natten da..
Ikke noe bedre her. Mannen sto opø for å gå på jobb. Da satt minste nede på nettbrett. Gudene vet hvor lenge hu har vært våken. Så kom hu inn til meg bare for å vekke meg og si hu la seg i si seng.

Men skal prøve sove litt til. Ikke lyst til å våkne nå gitt [emoji87]

Ja, men hele skogreia gjør meg le

Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.

Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??

Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.

Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Ok slik at jeg reagert. Tatt bilde av butikken, posta på instagram for en frekkhet av en medarbeider tagget hovedkontoret og butikken. Som regel skjer det noe kjapt inne på kontoret når det kommer i media.

En sko selger skal ikke lekse opp kundene sine. Det er mer en uhørt. Samtidig frekt.

Dårlig service og for kundene til å føle seg ille er ingen bra salg.

Mini fikk masse sko da han ble født men jeg begynnte ikke å bruke sko før han var 14. Selv om han begynnte å stable seg på beina da han var 1 år.

Vi fikk bedskjed om sko vi kunne kjøpe men at de helst ville at vi brukte sokkelessen for å bygge opp musklene inne.
Hvilken hingst?[emoji1] og hva skjer??
Drømme hingsten Nu Pagadi...vell de klarer ikke å tappe han. Så jeg må sende hoppa til Trondheim ( 12000 kr for transport) så da skjer det ikke. Vært på jakt etter denne hingsten med den stammen i fire år. Endelig i Norge og da for jeg den ikke ..* sukk*

De fleste andre alternativer ligger på 10 000 kr dyrere
På en måte er de bedre da de har flere gode avkom. Men like vel.... * sukk* ikke lyst å sende merra ditt mister helt kontroll over henne da.
Omoklubbkasse.no [emoji1]
Fiskerstrand skulekorps...
Ja... stemte nå

Er så frekt atte ! Enkelte tenker jo ikke lengre enn seg selv.

Kjefta på ei eldre dame som sneik på apoteket. Stor kø og jeg skulle i bryllup. Men måtte kjøpe en test for ei venninne som ikke våga. Så sneik hu og jeg sa da i fra at det var min tur høflig. Da svarte hu med at hu hadde det travelt så jeg var så ung jeg kunne vente. Da ble jeg hvertfall forbanna, så sa hu fikk dra seg langt bak i køen og hva visste vel hu om jeg ikke hadde det travelt for? Jeg hadde da ikke storpynta meg for å gå på apoteket liksom?
Hu var ganske sur, men gikk bak i køen.
De andre i køen smilte da... [emoji56][emoji23]
Thihi. Digger når folk er ærlige. Sniker er kjedelige mennesker. Uansett hvor du møter dem
Skal nok minne deg på det også [emoji14] Har det lagra [emoji1]
Ja dunk meg i hode også
Klarer fint å kjøpe og IKKE spise [emoji23] Men må jo kjøpe for å ha no i påsken i egg. Ellers er det vel helt tomt [emoji87] Folk er galne
Priskrig? Eller bare ikke sett påsken før?
Det gjør jeg også

- Kjør da for fasikken!
- BLINKLYS !!!
- Herregud da! Ta lappen om igjen!
- TUUUUUUUUUUUUUT! (Ligger på tuta da....)
- Seriøst!? IDIOT!

Uff. Lista er lang over irritasjonsmomenter i trafikken. [emoji87]
Haha jeg er glad biler er lydtette. For den munnen går i et sett. Særlig i vestfold. Her er blinklys olje for dyrt og ligge i rett kjørefelt umulig .

Bruker ein anna app, har ingen andre problemer med den. Men bruker litt tid på å venne meg til den, plutselig begynte eg å følgje September 2017,uten at eg egentlig ville det [emoji14]

Hehe, håper du venner deg til den snart[emoji2]

Klarer fint å kjøpe og IKKE spise [emoji23] Men må jo kjøpe for å ha no i påsken i egg. Ellers er det vel helt tomt [emoji87] Folk er galne

Ja folk er gale[emoji23] må vel krype til korset og kjøpe litt jeg også...[emoji85]

I morgen skal eldste løpe runder. Løp for barn! For barnekreftforeningen. Så da samler hu inn penger sponsorene skal betale for pr runde :D Skikkelig bra sak da

Har fått meg, bestemoren og farmora som sponsorer [emoji106][emoji106]

For et flott tiltak![emoji2] og moro for barna!
Krysser fingre for runderekord![emoji1]

Dere er skikkelige ambasadører...

Jeg ser på stemmetallet hver dag når jeg er innom og avlegger min stemme. Jeg tror det ikke kan være andre enn de jeg har fått på dette som stemmer på oss, for det går ikke mye opp...

Vi må jo støtte opp om en god sak[emoji1]
Blir vel vanskelig å ta igjen de på topp, men alle monner drar![emoji12]

Thihi. Digger når folk er ærlige. Sniker er kjedelige mennesker. Uansett hvor du møter dem

Ja dunk meg i hode også

Priskrig? Eller bare ikke sett påsken før?

Haha jeg er glad biler er lydtette. For den munnen går i et sett. Særlig i vestfold. Her er blinklys olje for dyrt og ligge i rett kjørefelt umulig .

Er priskrig i smågodt og ymse greier. Har kjøpt litt smågodt for å ha i eggene til unga da :)

Lydtette er de vel. Helt til man glemmer at vinduet er oppe og ALLE hørte deg [emoji23] Been there. Done that.

Snikere er forferdelige ja. Ofte jeg slipper forbi når jeg ser jeg har full vogn og de har en ting i hånda da. Snill der igjen [emoji14]

Back
Topp