Skravletråd april

bffc5a8496286912ec6032606dc10ca7.jpg

Rooooooosa i alle fall...

Jada. Om bare brukeren hadde vært like fornøyd som søstra :P

Men jeg skal innføre en greie når det bare slutter å plaskregne sånn (Ja, om ikke den varslede snøen kommer da, i form av slaps selvsagt, da er de for lave) nemlig at "sko på beina, ut å disse/huske/reie/hva du enn kaller det" (her på sunnmøre disser vi) for DET liker hun.

Er så frekt atte ! Enkelte tenker jo ikke lengre enn seg selv.

Kjefta på ei eldre dame som sneik på apoteket. Stor kø og jeg skulle i bryllup. Men måtte kjøpe en test for ei venninne som ikke våga. Så sneik hu og jeg sa da i fra at det var min tur høflig. Da svarte hu med at hu hadde det travelt så jeg var så ung jeg kunne vente. Da ble jeg hvertfall forbanna, så sa hu fikk dra seg langt bak i køen og hva visste vel hu om jeg ikke hadde det travelt for? Jeg hadde da ikke storpynta meg for å gå på apoteket liksom?
Hu var ganske sur, men gikk bak i køen.
De andre i køen smilte da... [emoji56][emoji23]

You go girl! :D [emoji122] Det der med ung, eg blir så sur.. Det er ikkje eit argument! Men ein del eldre ser ut til å tru det (ikkje alle sjølvsagt).
Såg ei episode av QI på BBC ein gang, der dei bla diskutertw køsniking. Den mest brukte og effektive snikereplikken? "eg har det travelt". Jaja, eg og. Back in line!

Musemor. Du er vell ikke sliten vell?
Skjønner ikke hvor du har det fra [emoji12]
Sov under 4 timer i natt, full dag på jobb, fremdeles veldig forkjølet, mensen, antibiotikakur som tar mye av energien min og migrene i dag.

Men nå har jeg handlet og delt opp grønnsakene eldste skal ha med til påskefrokosten i morgen så går jeg i dusjen og så i seng.

Er veldig glad for at heldagsmøtet i morgen er på Gardermoen ikke Værnes.

[emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg blir flau når mannen kjefter på bilister da [emoji23][emoji23] Syns så synd på de når han kjefter. Men er jo helt enig med han. Kan de ikke kjøre fartsgrensa, slipper en forbi. Ikke ligger og blokker for alle andre 20 under grensa [emoji23][emoji87]
Her er det eg som kjefter. Riktignok inni bilen så dei einaste som hører det er mannen og ungane [emoji23]

Jada. Om bare brukeren hadde vært like fornøyd som søstra [emoji14]

Men jeg skal innføre en greie når det bare slutter å plaskregne sånn (Ja, om ikke den varslede snøen kommer da, i form av slaps selvsagt, da er de for lave) nemlig at "sko på beina, ut å disse/huske/reie/hva du enn kaller det" (her på sunnmøre disser vi) for DET liker hun.
Ja. Så blir det så positivt atte. :D Smart

(Vi sier reila) [emoji14]

Skjønner ikke hvor du har det fra [emoji12]
Sov under 4 timer i natt, full dag på jobb, fremdeles veldig forkjølet, mensen, antibiotikakur som tar mye av energien min og migrene i dag.

Men nå har jeg handlet og delt opp grønnsakene eldste skal ha med til påskefrokosten i morgen så går jeg i dusjen og så i seng.

Er veldig glad for at heldagsmøtet i morgen er på Gardermoen ikke Værnes.
Er ikke rart du er sliten. Godt det snart er helg. Da MÅ du hvile deg litt:)

You go girl! :D [emoji122] Det der med ung, eg blir så sur.. Det er ikkje eit argument! Men ein del eldre ser ut til å tru det (ikkje alle sjølvsagt).
Såg ei episode av QI på BBC ein gang, der dei bla diskutertw køsniking. Den mest brukte og effektive snikereplikken? "eg har det travelt". Jaja, eg og. Back in line!
Mange eldre som tar seg til rette. Noen ikke med vilje da tror jeg.

Ei eldre dame pakka ned varene sine fra rullebåndet og tok like godt mine også i sekken sin [emoji23] Da ble jeg en smule paff og sa i fra litt rolig at det var mine varer hu pakka nå. Neida. Joda. Jeg hadde kvitteringen og alt. Så fikk de tilbake da uten noe tull. Ble nesten mer bekymra for hu da. For hu så noe fortumla ut. Tenker at jeg ser ann folk før jeg begynner å finne djevelen inni meg :)

Dere er skikkelige ambasadører...

Jeg ser på stemmetallet hver dag når jeg er innom og avlegger min stemme. Jeg tror det ikke kan være andre enn de jeg har fått på dette som stemmer på oss, for det går ikke mye opp...
Send fellesmelding til dei andre foreldra? Vil jo tru det er i deiras interesse at ungane har skikkelege uniformer :)

Her er det eg som kjefter. Riktignok inni bilen så dei einaste som hører det er mannen og ungane [emoji23]
Det gjør jeg også

- Kjør da for fasikken!
- BLINKLYS !!!
- Herregud da! Ta lappen om igjen!
- TUUUUUUUUUUUUUT! (Ligger på tuta da....)
- Seriøst!? IDIOT!

Uff. Lista er lang over irritasjonsmomenter i trafikken. [emoji87]

Korps er gøy. Jeg har en førsteårsaspirant. Har spilt siden august. Og har kommet inn i styret på korpset. Dette skal bli gøy det. Jeg har aldri satt mine ben i et korps før og har mye å lære...
Har spelt i korps sidan 97 :) kjekk hobby! Og godt samhold blandt dei unge. :) Satt i styret i voksenkorps i eit par år, som sekretær. Det som var det vanskelegaste var å få med seg kva som skulle skrivast pga all skravlingen på møta [emoji14]

Jada. Om bare brukeren hadde vært like fornøyd som søstra [emoji14]

Trudde det var reie på Sunnmøre og? Ørsta iallefall :) kjær aktivitet mange navn [emoji14]

Mange eldre som tar seg til rette. Noen ikke med vilje da tror jeg.

Ei eldre dame pakka ned varene sine fra rullebåndet og tok like godt mine også i sekken sin [emoji23] Da ble jeg en smule paff og sa i fra litt rolig at det var mine varer hu pakka nå. Neida. Joda. Jeg hadde kvitteringen og alt. Så fikk de tilbake da uten noe tull. Ble nesten mer bekymra for hu da. For hu så noe fortumla ut. Tenker at jeg ser ann folk før jeg begynner å finne djevelen inni meg :)

Dei på IKEA var no spreke eldre, i 60åra. Ikkje noko fortumla over dei [emoji14] eller, fortumla over at nokon snakka til dei [emoji23]

Back
Topp