Skravletråd april

Nettopp fått ungene i seng. Ble litt seint idag, så får bare krysse fingrene for at de ikke blir for trøtte i morgen.

Har vert hos svigermor å hjulpet hun med saker og ting. Og tiden fyker. Nå er det sofakroken før det blir en dusj, og natta:)

Snart helg for de. Så det går nok så fint at [emoji8]
Snill du er [emoji1]

I morgen skal eldste løpe runder. Løp for barn! For barnekreftforeningen. Så da samler hu inn penger sponsorene skal betale for pr runde :D Skikkelig bra sak da

Har fått meg, bestemoren og farmora som sponsorer [emoji106][emoji106]

I morgen skal eldste løpe runder. Løp for barn! For barnekreftforeningen. Så da samler hu inn penger sponsorene skal betale for pr runde :D Skikkelig bra sak da

Har fått meg, bestemoren og farmora som sponsorer [emoji106][emoji106]
Så bra tiltak:) håper hun løper maaaaange runder:P

Håper det. Minsta blir en ond liten diva når hun er trøtt:shifty:
Vår også. Minste [emoji23] Men om vi sitter på rommet og følger med hu legger hu seg greit. Men jeg orker ikke det [emoji14] Helst bare når det er sykdom i hus. [emoji87]

Så bra tiltak:) håper hun løper maaaaange runder:P
Tror hu løper max 3 runder gitt. Men om hu klarer det har hu samla inn totalt i underkant av 500 kr da :) De får bare 30 min på seg ser du. Og banen er 1.1 km lang. Eldste er ikke fan av gym eller løping eller det meste av aktiviteter, så lenge det ikke er i vann [emoji87]

Vår også. Minste [emoji23] Men om vi sitter på rommet og følger med hu legger hu seg greit. Men jeg orker ikke det [emoji14] Helst bare når det er sykdom i hus. [emoji87]
Hun legger seg egentlig fint. Men hun krangler på alt når hun er trøtt:P så prøver å unngå det så godt jeg klarer. Men det er ikke så enkelt alltid. Og spesielt nå som det er lyst så lenge. Da er det lett for å glemme tiden;)

Tror hu løper max 3 runder gitt. Men om hu klarer det har hu samla inn totalt i underkant av 500 kr da :) De får bare 30 min på seg ser du. Og banen er 1.1 km lang. Eldste er ikke fan av gym eller løping eller det meste av aktiviteter, så lenge det ikke er i vann [emoji87]
Men det er en god sum det da:) skolen som arrangerer?

Omoklubbkasse.no [emoji1]
Fiskerstrand skulekorps...

Dere er skikkelige ambasadører...

Jeg ser på stemmetallet hver dag når jeg er innom og avlegger min stemme. Jeg tror det ikke kan være andre enn de jeg har fått på dette som stemmer på oss, for det går ikke mye opp...

Hun legger seg egentlig fint. Men hun krangler på alt når hun er trøtt:P så prøver å unngå det så godt jeg klarer. Men det er ikke så enkelt alltid. Og spesielt nå som det er lyst så lenge. Da er det lett for å glemme tiden;)
Ja. Er jo så herlig når man ikke må ha lommelykt på hodet for å se veien :) Overtrøtte barn er tommelopp [emoji23][emoji23]

Men det er en god sum det da:) skolen som arrangerer?
Er i regi av barnekreftforeningen tror jeg. Står kontonummer og alt der så. Men vi får lappen tilbake med sum og alt fra læreren. Om alle elevene ca 130 stk på hennes trinn løper og får inn en sånn sum, tror jeg de skal være veldig fornøyde ja :) Alle må jo gi etter lommeboka da ! :) Om det så er 10 kr runden eller 100 kr runden :)

Uansett mista en kunde da pga dårlig behandling. Og mulig flere også om ryktet går rundt. De burde passe munnen sin gitt. Jeg er så hissig av meg jeg at jeg hadde nok storma veldig. Skulle vært med deg jeg og virkelig brølt ut [emoji23] Har søstre som tidvis er flaue av meg [emoji87]

Skulle hatt med noen som kunne brølt litt for meg ja, for jeg kom ikke på før ejg var kommet ut at faktisk var det ganske FREKT å snakke på "bakrommet" om at "nei, hun har aldri hatt sko før"

De mistet en kunde ja. en kunde med tre barn med bein som trenger nye sko mange ganger i året. Som har kjøpt både bunadssko til mann og barn der og egentlig planlegger å kjøpe seg nye selv. Som kjøper pensko joggesko, vintersko og mellomsesongsko for mange tusen i året. Og definitivt kjøper dem andre steder heretter.

Skulle hatt med noen som kunne brølt litt for meg ja, for jeg kom ikke på før ejg var kommet ut at faktisk var det ganske FREKT å snakke på "bakrommet" om at "nei, hun har aldri hatt sko før"

De mistet en kunde ja. en kunde med tre barn med bein som trenger nye sko mange ganger i året. Som har kjøpt både bunadssko til mann og barn der og egentlig planlegger å kjøpe seg nye selv. Som kjøper pensko joggesko, vintersko og mellomsesongsko for mange tusen i året. Og definitivt kjøper dem andre steder heretter.
Kan de ha det så godt! Fæle folk altså [emoji87]

Åh! Eg og vil stemme! Kvar gjer eg det? :D #allesnakkerkorps

Korps er gøy. Jeg har en førsteårsaspirant. Har spilt siden august. Og har kommet inn i styret på korpset. Dette skal bli gøy det. Jeg har aldri satt mine ben i et korps før og har mye å lære...

Næsj.. Det er liksom kjekt å ha [emoji13] Fann masse rart, gamle CDer, ting frå mannen si tid i heimevernet, alle Android-ladarane som me gøymde vekk den gangen me gjekk over til iPhone (veldig greit å finne att no når me har Samsung igjen ;) )...
Hahaha. Ja, ladere er jo alltid kjekt å ha.

Jøss, det var da voldsomt?![emoji849]
Jenta er 15 måneder?! Mine fikk heller ikke sko før de kunne gå[emoji4]
Fysioterapeuten her anbefalte å gå barbeint inne i starten...
Grattis med nye sko![emoji1]

Ja, hun er 15 mnd. Vel, 15,5 snart. Og går i henhold til anbefalinger på sokkelsten inne. Stadig stødigere. Så nå er tiden miden for at hun skal ut. Men nei, hun går jo ikke i barnehage heller da, nemlig. (Nei, hun gjør ikke det. Hun har krav på plass, og begynner i august. Jeg var nede der og leverte signert kontrakt i dag)

Men nye sko ble det. Fine synes storesøster i alle fall og luer på om vi kan kjøpe like til henne. Nei, sorry, det kan vi ikke, for manna går ikke inn igjen på den butikken (og det be ponny sko, det er europris sine tror jeg)

Det blir noen andre joggesko på henne. Det ordner jeg gjerne på en sportsbutikk tenker jeg.

Hvis butikken er ein del av ein kjede hadde eg sendt klage til hovudkontoret. Eller på Facebooksida deira. Er ikkje ok å drive på sånn! Du har iallefall gjort heilt rett med ungen din, dei skal jo ikkje ha sko før dei er ganske store, jentungen vår gjekk lenge med skoposer.

Burde sikkert det, men det orker jeg ikke tror jeg

Hun skal bare få øve seg på å lære seg å gå med sko også legger vi det bak oss

Back
Topp