>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
TakktakkGod påskeferie heldige duuu![emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakktakkGod påskeferie heldige duuu![emoji1][emoji1]
Så kjedelig![]()
Nei da, er ganske mye mer våken nå, og dersom jeg legger meg litt nå vil jeg ikke få sove til natten.
Skal også dra og ukeshandle om litt
Folk som ikke gidder å stille
Ting som ikle er på plass
Folk som ikke svarer
Tlfliste som må spørres om for den har de tatt bort
+++
God morgen. Ha en fin dag![]()
God morgen. Ny dag og nye muligheter.
Oppdaget i går at vi har jo glemt å returnere papirene på at vi vil ha den bhg-plassen vi fikk til lillemor. Frist i dag. Tenkte jeg kunne trille bort med den.
Det plasker. Ok. Vi kan kjøre innom når vi har levert i bhg. Påskefrokost tipper jeg. Biler parker overalt.
Ok, vi stikker innom senere vi.
Dra på shopping kanskje? Kjøpe sko. Om jeg klarer å bestemme meg.
![]()
God morgeneller, blir vell kanskje formiddag nå.
Guttungen er endelig tilbake på skolen nå. Hoster fortsatt litt. Men mye bedre. Så da blir det 2 dager på skole før påskefri![]()
Mhm er detMasse useriøse folk rundt om altså![emoji15]
God "morgon"![]()
Andre natt uten smokk gjekk strålande for storesøster, ingen grinig, men litt misfornøyd. Sovna kjapt heldigvis![]()
Idag ryddes det i boden. Har eit par kasser som har vore urørte gjennom 3 leilighet/husbytter [emoji85]
Ja, men hele skogreia gjør meg leGuri, så nydelige sko![emoji7]
Før eller seinare måtte dei til pers! Fekk redusert frå 5 til 2 iallefallSå bra natten gikk fint![emoji2]
Flink du er til å rydde....har noen esker selv som har stått urørt noen år[emoji23]
Stille her i dag
Elsker når barna har laga påskepynt [emoji7][emoji7]
![]()
Kjekkeste som er vet du [emoji7]Er sååå koselig[emoji7]
Her fylles også huset med pynt!
"#!#¤%"#¤%#¤%#¤¤¤%%%%%% hvorfor er det ikke meningen at jeg skal bruke den hingsten *lage grimaser*
Hva søren? Ja. Du skulle gått uten å kjøpt. Hadde blitt skikkelig provosert jeg gitt.Ja, men hele skogreia gjør meg le
Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.
Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??
Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.
Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Har vore fornærma på babyverden fordi appen klikka hos meg. Var knapt innom i heile går, og i dshy[emoji53] resten av forumet kan eg ikkje svare for [emoji14]Vært stille hele uka....[emoji849]
Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken
Kva er det de stemmer på?![]()
Ååå [emoji7] håper 3åringen min kjem heim med noko frå bhg!Elsker når barna har laga påskepynt [emoji7][emoji7]
![]()