Skravletråd april

God morgen. Ny dag og nye muligheter.

Oppdaget i går at vi har jo glemt å returnere papirene på at vi vil ha den bhg-plassen vi fikk til lillemor. Frist i dag. Tenkte jeg kunne trille bort med den.

Det plasker. Ok. Vi kan kjøre innom når vi har levert i bhg. Påskefrokost tipper jeg. Biler parker overalt.

Ok, vi stikker innom senere vi.

Dra på shopping kanskje? Kjøpe sko. Om jeg klarer å bestemme meg.

3d61550f86b2db1fa9380da3a7eddcf1.jpg

Guri, så nydelige sko![emoji7]

God "morgon" :)
Andre natt uten smokk gjekk strålande for storesøster, ingen grinig, men litt misfornøyd. Sovna kjapt heldigvis :)

Idag ryddes det i boden. Har eit par kasser som har vore urørte gjennom 3 leilighet/husbytter [emoji85]

Så bra natten gikk fint![emoji2]
Flink du er til å rydde....har noen esker selv som har stått urørt noen år[emoji23]

Guri, så nydelige sko![emoji7]
Ja, men hele skogreia gjør meg le

Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.

Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??

Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.

Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....

Ja, men hele skogreia gjør meg le

Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.

Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??

Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.

Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Hva søren? Ja. Du skulle gått uten å kjøpt. Hadde blitt skikkelig provosert jeg gitt.

Altså. Minste her hadde ikke sko før hu var 18 mnd. Hu kunne jo ikke gå før. Hvorfor bruke sko da liksom? Hadde sånne stonz til bruk ute før den tid.

Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken

Oops, det er jo nesten skummelt!![emoji33]

Back
Topp