Skravletråd april

God "morgon" :)
Andre natt uten smokk gjekk strålande for storesøster, ingen grinig, men litt misfornøyd. Sovna kjapt heldigvis :)

Idag ryddes det i boden. Har eit par kasser som har vore urørte gjennom 3 leilighet/husbytter [emoji85]

God morgen. Ny dag og nye muligheter.

Oppdaget i går at vi har jo glemt å returnere papirene på at vi vil ha den bhg-plassen vi fikk til lillemor. Frist i dag. Tenkte jeg kunne trille bort med den.

Det plasker. Ok. Vi kan kjøre innom når vi har levert i bhg. Påskefrokost tipper jeg. Biler parker overalt.

Ok, vi stikker innom senere vi.

Dra på shopping kanskje? Kjøpe sko. Om jeg klarer å bestemme meg.

3d61550f86b2db1fa9380da3a7eddcf1.jpg
Åååh de tilvenstre var fine

God "morgon" :)
Andre natt uten smokk gjekk strålande for storesøster, ingen grinig, men litt misfornøyd. Sovna kjapt heldigvis :)

Idag ryddes det i boden. Har eit par kasser som har vore urørte gjennom 3 leilighet/husbytter [emoji85]
Så bra at det går greit uten smokk! :)

Ja, hva er det med de kassene? Blir med fra leilighet til leiligheten men likevel ikke brukt. Har hatt noen sånn jeg og. Så nå tenker jeg har jeg ikke sett på det/brukt det/savnet det på 6 mnd/ett år kvitter jeg meg med det :p

Maling er gøy det da [emoji14] Gikk jo greit av da heldigvis. Men søstra mi sin gutt han malte flisene deres han [emoji23]

Smurf du [emoji23][emoji23]

Greit med to biler ja :D Sove godt [emoji8] Jobben kaller
det er helt utrolig hvor gøy Maling er, L hadde malt halvegulvet og halve seg selv, så vgutten havna i balja og den andre skrubba gulvet!

det er helt utrolig hvor gøy Maling er, L hadde malt halvegulvet og halve seg selv, så vgutten havna i balja og den andre skrubba gulvet!
Tenk så stolt han var av jobben han hadde gjort [emoji23] Også ødela dere hele mesterverket ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]

Tenk så stolt han var av jobben han hadde gjort [emoji23] Også ødela dere hele mesterverket ! [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Vel jeg tror han hadde det mest morro når han kom i balja og alt vannet ble blått med såpebobler i, tror han glemte malingen på rommet sitt fort

Vel jeg tror han hadde det mest morro når han kom i balja og alt vannet ble blått med såpebobler i, tror han glemte malingen på rommet sitt fort
Skal ikke så mye til å distrahere de da.

Passa nevø og niese en gang. Jeg sov i kjeller. De i 3 etasje. Våkna og gikk opp og da hadde 3 åringen smurt hele senga og 1 åringen inn i sjokolade. [emoji23][emoji23][emoji23] Gudene vet hvor han fant såpass masse sjokolade.

Lillesøstra mi husket jeg dreit på gulvet og smurte det rundt på veggene på rommet sitt. Pappa passa hu da og han kunne ikke skifte bleier. Hvertfall ikke uten å spy. Så han rømte huset og tror han henta farmor [emoji23][emoji23]

Skal ikke så mye til å distrahere de da.

Passa nevø og niese en gang. Jeg sov i kjeller. De i 3 etasje. Våkna og gikk opp og da hadde 3 åringen smurt hele senga og 1 åringen inn i sjokolade. [emoji23][emoji23][emoji23] Gudene vet hvor han fant såpass masse sjokolade.

Lillesøstra mi husket jeg dreit på gulvet og smurte det rundt på veggene på rommet sitt. Pappa passa hu da og han kunne ikke skifte bleier. Hvertfall ikke uten å spy. Så han rømte huset og tror han henta farmor [emoji23][emoji23]
HAHAHA

;P

De små har så mye for seg... ;P jeg har bare ikke lært at er det veldig stille og de ikke sover, da er det viktig å se etter dem FORT

Så bra at det går greit uten smokk! :)

Ja, hva er det med de kassene? Blir med fra leilighet til leiligheten men likevel ikke brukt. Har hatt noen sånn jeg og. Så nå tenker jeg har jeg ikke sett på det/brukt det/savnet det på 6 mnd/ett år kvitter jeg meg med det :p
Næsj.. Det er liksom kjekt å ha [emoji13] Fann masse rart, gamle CDer, ting frå mannen si tid i heimevernet, alle Android-ladarane som me gøymde vekk den gangen me gjekk over til iPhone (veldig greit å finne att no når me har Samsung igjen ;) )...

Back
Topp