Ååå [emoji7] håper 3åringen min kjem heim med noko frå bhg!
Helt sikkert!![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå [emoji7] håper 3åringen min kjem heim med noko frå bhg!
AbsoluttDet skal han ha skryt for![emoji1]
Jeg pusher på mannen selv[emoji23] han sykler på rulle annenhver dag...[emoji6]
Godt noe fornuftig kom utav det da [emoji23]"bra" eg ikkje er åleine [emoji14] Endte opp med å laste ned tapatalk, så får eg iallefall lagt inn bilder [emoji14]
Merker at eg er blitt veldig hissig av meg no når eg er tilbake i nattevåk-land med ein baby på 6 mnd. Ikkje på ungen då, men mot sånne neper som det der. Så kunne nok fort gjort det samme [emoji14]Uansett mista en kunde da pga dårlig behandling. Og mulig flere også om ryktet går rundt. De burde passe munnen sin gitt. Jeg er så hissig av meg jeg at jeg hadde nok storma veldig. Skulle vært med deg jeg og virkelig brølt ut [emoji23] Har søstre som tidvis er flaue av meg [emoji87]
Åh! Eg og vil stemme! Kvar gjer eg det?#allesnakkerkorps
Blir tidlig senga
Takk!Omoklubbkasse.no [emoji1]
Fiskerstrand skulekorps...
AbsoluttFor vi har masse godt i hus etter den dumme priskrigen på smågodt [emoji23][emoji23][emoji23]
Er vel det de trenger da? Masete kvinnfolk [emoji23]
Bruker ein anna app, har ingen andre problemer med den. Men bruker litt tid på å venne meg til den, plutselig begynte eg å følgje September 2017,uten at eg egentlig ville det [emoji14]Kjipt at så mange har opplevd problemer![emoji20]
Men nå funker alt bra?
Er så frekt atte ! Enkelte tenker jo ikke lengre enn seg selv.Merker at eg er blitt veldig hissig av meg no når eg er tilbake i nattevåk-land med ein baby på 6 mnd. Ikkje på ungen då, men mot sånne neper som det der. Så kunne nok fort gjort det samme [emoji14]
I går kjefta eg på 2 eldre folk som parkerte på familieparkeringa på IKEA. Ikkje at det hjalp, men men..
Skal nok minne deg på det også [emoji14] Har det lagra [emoji1]Takk!
Stemt!![]()
Musemor. Du er vell ikke sliten vell?Du vet du er trøtt når du etter å ha hentet barna i barnehagen møter mannen ved bilen.
Småprater litt, jeg nevner blant annet at vi trenger mer løk til middagen.
En liten stund senere sovner jeg (mannen kjører).
Jeg våkner i garasjen av at frøkna åpner bildøren min fra utsiden og siden jeg lener meg til døren holder på å falle ut.
På fanget mitt ligger en 2-pk med løk.
Jeg sier takk til mannen at han husket på det (han pleier å glemme slikt) hvorpå han sien at jeg var inne og handlet.
Svarer bare "haha morroklumpen".
Når jeg står og lager middag begynner det å demre for meg, mannen har faktisk rett, det var jeg som gikk i butikken
Klarer fint å kjøpe og IKKE spise [emoji23] Men må jo kjøpe for å ha no i påsken i egg. Ellers er det vel helt tomt [emoji87] Folk er galneJeg unngår godtehyllene![emoji23] sliter skikkelig!!
Jepp, masete kvinnfolk er nok alfa omega for disse mannebeina[emoji12]
Haha. Frekke kvinnemenneske. Ikke du altsåEr så frekt atte ! Enkelte tenker jo ikke lengre enn seg selv.
Kjefta på ei eldre dame som sneik på apoteket. Stor kø og jeg skulle i bryllup. Men måtte kjøpe en test for ei venninne som ikke våga. Så sneik hu og jeg sa da i fra at det var min tur høflig. Da svarte hu med at hu hadde det travelt så jeg var så ung jeg kunne vente. Da ble jeg hvertfall forbanna, så sa hu fikk dra seg langt bak i køen og hva visste vel hu om jeg ikke hadde det travelt for? Jeg hadde da ikke storpynta meg for å gå på apoteket liksom?
Hu var ganske sur, men gikk bak i køen.
De andre i køen smilte da... [emoji56][emoji23]
Merkelige folk da. Guttungen min begynte ikke å gå før han var 15 mnd. Han fikk heller ikke sko før det. Det aller beste er jo som du sier å gå barfotJa, men hele skogreia gjør meg le
Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.
Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??
Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.
Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Hahaha. Hender jeg blir flau altså.Haha. Frekke kvinnemenneske. Ikke du altsåjeg blir så paff av slike folk jeg, at jeg kommer ikke på hva jeg skal si før de er forsvunnet ut døren
![]()
Jeg kunne vert med å grave et hullHahaha. Hender jeg blir flau altså.
Helst etterpå nå søstre kommenterer det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji56]
Jeg og storesøster var på McD en gang. Bare ha noe kjapt. Køen var lang og to gutter hoppa foran oss og lata som ingenting.
Jeg sier med ganske høy stemme - Køen for deres del starter der bak. Faen ikke foran meg hvertfall!
De subba beina bak.... Søstra mi ville grave ett hull [emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23] Men jeg blir flau når mannen kjefter på bilister da [emoji23][emoji23] Syns så synd på de når han kjefter. Men er jo helt enig med han. Kan de ikke kjøre fartsgrensa, slipper en forbi. Ikke ligger og blokker for alle andre 20 under grensa [emoji23][emoji87]
Jeg kunne vert med å grave et hull
Neida. Godt st noen for beskjed![]()