Åh! Eg og vil stemme! Kvar gjer eg det?Korpset til Sara![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Eg og vil stemme! Kvar gjer eg det?Korpset til Sara![emoji1]
Jeg ble mest sår jegHva søren? Ja. Du skulle gått uten å kjøpt. Hadde blitt skikkelig provosert jeg gitt.
Altså. Minste her hadde ikke sko før hu var 18 mnd. Hu kunne jo ikke gå før. Hvorfor bruke sko da liksom? Hadde sånne stonz til bruk ute før den tid.
Hahaha. Du er ikke alene! Om det var en trøst. Ble ordentlig sur jeg ogsåHar vore fornærma på babyverden fordi appen klikka hos meg. Var knapt innom i heile går, og i dshy[emoji53] resten av forumet kan eg ikkje svare for [emoji14]
Det gjør hu sikkertÅåå [emoji7] håper 3åringen min kjem heim med noko frå bhg!
Hadde faktisk sendt en klage også jeg. Meget mulig jeg hadde levert skoa tilbake også og fått pengene tilbake. Jeg blir så fryktelif hårsår jeg [emoji87]Jeg ble mest sår jeg
Lei meg.
Men burde gått ja. Ble bare så paff. Går ikke dit igjen nei
Så dårligJa, men hele skogreia gjør meg le
Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.
Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??
Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.
Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Uff daVært stille hele uka....[emoji849]
Klippet av lappen og tok dem i bruk. Vel og merke bare inne. Men går nok ille tilbake og er litt for "sky" til å levere klage, men jeg tviler på at jeg går dit på veldig veldig lengeHadde faktisk sendt en klage også jeg. Meget mulig jeg hadde levert skoa tilbake også og fått pengene tilbake. Jeg blir så fryktelif hårsår jeg [emoji87]
Ja, en dårlig følelse av hele greiaSå dårlig
Godt å sette seg ned
Jobb
Dro å hentet resten av bord
Dro å hentet pakke
Tok på hlretelefoner å gikk tur i skogen
Nå hvile
Ikke sant. Hadde vært dritflau jeg også. Hadde i det minste hatt vett nok til å reise bort den dagen da [emoji87] Om man absolutt ikke ville vært med liksom.
Men er jo kjekt for barna å ha en lekeplass. Som er fin og hel. Fikk nå tatt masse ugress, malt i fine farger og fiksa benker og reiler (disser?). Og grilla sammen med de som ble med![]()
Kjempe. Tok en hviledag i dag da. Tror han er sliten [emoji14] Men flink med maten da![]()
Blir tidlig sengaVelfortjent hvil![emoji2]
TakktakkRegner med jeg henger her litt (mye) alikevel [emoji23]
"bra" eg ikkje er åleine [emoji14] Endte opp med å laste ned tapatalk, så får eg iallefall lagt inn bilder [emoji14]Hahaha. Du er ikke alene! Om det var en trøst. Ble ordentlig sur jeg også
Ja, men hele skogreia gjør meg le
Jeg gikk tilbake i dag, og endte med halvhøye goretex joggesko. Greit nok det. Sikkert lurt.
Men måten det ble snakket om mellom de tre som jobbet der at hun IKKE HADDE HATT SKO FØR!! At hun ikke hadde gått med sko inne? At jeg ikke hadde kjøpt førstegangssko? Vel. Det var jo det jeg var der for å kjøpe, trodde jeg. Men hun var visst uhorvelig for gammel til det og jeg hadde ikke gitt henne sko før??
Hun er 15 mnd og begynte å gå inne for halvannen måned siden
Hun har ikke hatt behov for sko og man anbefaler av hensyn til å utvikle musklene at barna får gå på sokkelesten inne.
Jeg ble så paff at jeg takket for hjelpen og betalte og gikk, men jeg burde gått uten å kjøpe sko. Joggesko kan jeg finne på xxl uten ansatte som tisker seg i mellom om at ungen ikke har hatt sko før. Jeg gikk på skobutikk fordi jeg trodde hun skulle ha førstegangssko og var bare veldig usikker på de rosa eller de hvite....
Hvis butikken er ein del av ein kjede hadde eg sendt klage til hovudkontoret. Eller på Facebooksida deira. Er ikkje ok å drive på sånn! Du har iallefall gjort heilt rett med ungen din, dei skal jo ikkje ha sko før dei er ganske store, jentungen vår gjekk lenge med skoposer.Klippet av lappen og tok dem i bruk. Vel og merke bare inne. Men går nok ille tilbake og er litt for "sky" til å levere klage, men jeg tviler på at jeg går dit på veldig veldig lenge
Før eller seinare måtte dei til pers! Fekk redusert frå 5 til 2 iallefall![]()
Uansett mista en kunde da pga dårlig behandling. Og mulig flere også om ryktet går rundt. De burde passe munnen sin gitt. Jeg er så hissig av meg jeg at jeg hadde nok storma veldig. Skulle vært med deg jeg og virkelig brølt ut [emoji23] Har søstre som tidvis er flaue av meg [emoji87]Klippet av lappen og tok dem i bruk. Vel og merke bare inne. Men går nok ille tilbake og er litt for "sky" til å levere klage, men jeg tviler på at jeg går dit på veldig veldig lenge
Har vore fornærma på babyverden fordi appen klikka hos meg. Var knapt innom i heile går, og i dshy[emoji53] resten av forumet kan eg ikkje svare for [emoji14]