Mmmm, helg..Er ikke rart du er sliten. Godt det snart er helg. Da MÅ du hvile deg litt![]()
Denne helgen:
- Barnefri
- Hotell
- Fin middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm, helg..Er ikke rart du er sliten. Godt det snart er helg. Da MÅ du hvile deg litt![]()
"Fordi h*n i den bilen aldri skulle hatt lappen lille venn. Og forresten, ikkje bruk det ordet du nettopp hørte mamma sei"Det gjør jeg også. Også spørr ungene: -hvorfor kjefter du mamma???![]()
Så fine de er![]()
Rooooooosa i alle fall...
Hahaha!Dei på IKEA var no spreke eldre, i 60åra. Ikkje noko fortumla over dei [emoji14] eller, fortumla over at nokon snakka til dei [emoji23]
Høres kjent it. Bortsett frå tutingen. Mest pga eg aldri treffer fløyta.. (seriøst, den bytter posisjon på rattet heile tida!)Det gjør jeg også
- Kjør da for fasikken!
- BLINKLYS !!!
- Herregud da! Ta lappen om igjen!
- TUUUUUUUUUUUUUT! (Ligger på tuta da....)
- Seriøst!? IDIOT!
Uff. Lista er lang over irritasjonsmomenter i trafikken. [emoji87]
Helt sant ! Innimellom slår jeg også bare i rattet og brøler TUT! [emoji23][emoji23]Høres kjent it. Bortsett frå tutingen. Mest pga eg aldri treffer fløyta.. (seriøst, den bytter posisjon på rattet heile tida!)
Får aldri nok ladere [emoji16] eller ladere med lang nok ledning!Hahaha. Ja, ladere er jo alltid kjekt å ha.
Ååh, er så godt å sjå at eg ikkje er åleine om å vere sinna dame i trafikken [emoji23][emoji23]Helt sant ! Innimellom slår jeg også bare i rattet og brøler TUT! [emoji23][emoji23]
Vi er nok mange [emoji23]Ååh, er så godt å sjå at eg ikkje er åleine om å vere sinna dame i trafikken [emoji23][emoji23]
Det er helt sant. Har akkurat fått meg lader på 2 m, og der er jo luksusFår aldri nok ladere [emoji16] eller ladere med lang nok ledning!
Flink Musemor. Det er oppskriften på hvileMmmm, helg..
Denne helgen:
- Barnefri
- Hotell
- Fin middag
Fine begge 2. Er bare så synd at en må style i flere timer for å få håret så pentBestilt frisørtime til barna. De vil klippe seg
Eldste vil ha slik
![]()
Minste vil ha slik
![]()
Vi skal feire gift i 15 år og sammen i 20Flink Musemor. Det er oppskriften på hvile![]()
Natta. På vei i seng jeg også.God natt. Prøver senga nå [emoji7]
Ses i morgen [emoji8]
Sove godtDa er jeg i seng.
Har tenkt så mange ganger på å kjøpe meg det. Men kommer aldri så langtDet er helt sant. Har akkurat fått meg lader på 2 m, og der er jo luksusHvorfor har jeg ikke skaffet meg det før? Haha
Viktig å feire. 20 år er lengeVi skal feire gift i 15 år og sammen i 20![]()