>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra ! [emoji169][emoji169]Barnekreftforeningen's vipps nummer 11418
Støttet en god sak med 100kr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra ! [emoji169][emoji169]Barnekreftforeningen's vipps nummer 11418
Støttet en god sak med 100kr![]()
130 tror jeg. På teknikmagasinet.haha. vet du hva hun betalte for den?
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Uff ja. Jeg var postbud og var innom en gård og der tuta jeg. Fordi de foretrakk det, de visste aldri hvor langt borte de var. Jeg hadde musikk og sang av full hals siden jeg leta frem posten. Når jeg da skulle åpne døra hadde de lydløst stilt seg rett ved vinduet mitt. Jeg hylte ganske høyt [emoji87][emoji23] Vinduet var også oppe [emoji23]
69 kr kg sist jeg sjekkaVi har nok godteri for 3 mnd nå vi [emoji23][emoji23][emoji23]
Ja, det er vell de som har hatt den aksjonen på facebook?[emoji106][emoji106]
Barnekreftforeningen har vel aldri fått inn så mye som de får nå for tiden. Håper pengene rekker langt i arbeidet sitt [emoji169][emoji169]
Herlighet, ikke mer?130 tror jeg. På teknikmagasinet.![]()
Pleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Ja jeg må innrømme at jeg har alltid vinduet igjen når jeg for synge dilla [emoji14]
Ja. Driver enda ganske godt rundt seg jegJa, det er vell de som har hatt den aksjonen på facebook?
Jaja helt slått utt. Spiren har jobbet hardt i magen siden jeg sto opp kl 0430 i dag.
Kjenner at det blir godt å ha pappa hjemme i uka som kommer...
Badeland frister mer og mer da kroppen verker etter varmebehandling..
Kb gledet seeg ogsåÅ så gøy daIkke mange dagene da å telle ned
Blir koselig. Her også for de begge toDe gleder seg stort
Å det gjorde jegEr det gode tilbud MÅ man jo benytte seg godt![]()
[emoji23] Fort gjort. Fremdeles penger spart da på samme tid [emoji87]Å det gjorde jeg
Brukte altfor mye penger
haha. da tror jeg kanskje jeg hadde dratt til hanPleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.
[emoji23][emoji23]haha. da tror jeg kanskje jeg hadde dratt til han [emoji14]
Jeg og synger. men bare alene i bilen. sparer alle andre for min stemme![]()
Ja, hun er 15 mnd. Vel, 15,5 snart. Og går i henhold til anbefalinger på sokkelsten inne. Stadig stødigere. Så nå er tiden miden for at hun skal ut. Men nei, hun går jo ikke i barnehage heller da, nemlig. (Nei, hun gjør ikke det. Hun har krav på plass, og begynner i august. Jeg var nede der og leverte signert kontrakt i dag)
Men nye sko ble det. Fine synes storesøster i alle fall og luer på om vi kan kjøpe like til henne. Nei, sorry, det kan vi ikke, for manna går ikke inn igjen på den butikken (og det be ponny sko, det er europris sine tror jeg)
Det blir noen andre joggesko på henne. Det ordner jeg gjerne på en sportsbutikk tenker jeg.
God kveldDen har vært stille og rolig. Kost meg med kidsa
Din da?
![]()
Rooooooosa i alle fall...
Kjempekul pynt jo!Elsker når barna har laga påskepynt [emoji7][emoji7]
![]()
Bestilt frisørtime til barna. De vil klippe seg
Eldste vil ha slik
![]()
Minste vil ha slik
![]()
Stemt for i dag![]()