Skravletråd april

Hadde kanskje bare vært en fordel siden jeg skal ned noen kg[emoji23]
Haha [emoji23] Joda. Men du kan jo begrense deg da. Ingen som sier du trenger kjøpe mer enn til egga dine [emoji14]

Dumt av han[emoji6]
Bra dere andre stiller opp![emoji106]
Jojo. Han er noe spesiell også til tider. De fikk en softis hver av han da [emoji23] Kunne vel gjerne bare brukt de penga som sponsor heller. Tror ikke eldste la merke til det heller ;)

Drar på besøk til typen og sånt for påska, vi bor ikke sammen enda nemlig.

Ja, heller mot å kjøre, men får dårlig samvittighet av å kjøre bil når det er kollektivtransportløsning som faktisk fungerer. Men sammenligna med det å ta fly blir den kjøreturen en dråpe i havet og da :p
Så koselig da. Har du eller han planer om å flytte?

En biltur i forhold til fly er vell dråpen i havet ja :P :P

kake på jobb idag. Ene kollegaen har bursdag i helgen. Problemet er bare at han ikke kan bake! men synes tydeligvis han er grådig flink selv :laughing021

Fredag.

Siste dag før påskeferien for ungene.

Trøtt mor? Leser seg opp på bv og skriver og innser at klokka et kvart på åtte og jeg har ikke laget frokost. Han blir visst kjørt på skolen i dag også denne gutten som bør få 8, senest 8,10 om han skal rekke det til fots. (det et reelt sett ikke mer enn 16-17 minutter å gå. Men litt lenger tar det visst....)

Tiden flyr fort på morgenen[emoji12]

Jeg handla til påsken i går :P
Og spiste ingenting i går. Klapp på skulderen. Litt digg å være ferdig med påskeeggene allerede.

Jøss, så flink du er![emoji2]
Her får gutta påskeegg av min mamma, så jeg slipper å tenke på det[emoji1]

nei det blir det ikke. Men er så tåpelig når han i tillegg vil ha skryt [emoji14] :P
Da sier man Mmmmmm og ruller hånda over magen. Sånn overdrevent [emoji23]

Mmmmmmett [emoji23]

Lettere å kjøpe en rullekake på butikken da [emoji14]

Pleier jeg også. Men shit happens tydligvis. Hater min egen stemme. Så mannen syns det er morsomt å trykke av musikken midt i en sang bare for å høre min stemme. Og da blur jeg sittende som en furten 3 åring å glo ut vinduet med munnen lukka og armene i kryss.
Hahaha ser det for meg [emoji14] har vel vært i situasjonen et par ganger * ler* særlig når jeg kjører hest. Med headset for da hører jeg ikke når noen kommer bak eller ved sina meg [emoji14]

Back
Topp