Hei på dere![]()
Hei Syn![emoji1] alt bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på dere![]()
Satser på det. I dag regner det så da har hun bare vært på biltur. Frister ikke for mor eller datter å gå tur på veien når det regnerSå flink hun er da[emoji1] håper ikke et uhell skremmer henne..
Ikke herLike nydelig idag[emoji7]
Hvem får rett. Jeg som sier mannen finner ungene dillende på badet eller de som sier han ikke gjør det for de skal legge seg fint I kveld?
De ble sendt opp fra badet (puttet alle tre i badekaret) ca 1910, vel. Via rommene sine for å ta på pysj før de skulle spise og legge seg.
Mannen tar båten 2015. 10 minutter å kjøre hjem. Pluss at han trolig stopper på butikken for vi har ikke hundeposer.
De er på badet nå
Vært der en stund...
Arrggg!!!
Den nye Lambi-reklamen.
Hvor i svarte blir det av den siste babyen?
Det er 3 stykker i første bilde, etter lammet kommer er det bare 2.
Er det den ene babyen som er forvandlet til et lam?
Noen mener vi ikke er nok folk til å spille serie i år så jeg er litt sur
Måte på hvor mange man forventer å ha med på laget
Sitter og venter på flyet nå, forsinka med en times tid.
Endte forøvrig med å ta bilen til flyplassen, skikkelig digg å kunne sitte og synge med på radioen. Og å selv bestemme tissepauser for både meg og bikkja underveis [emoji6]
Sitter å ser på nyhetene om svergie...
I seng, men våken var fasitenHvordan gikk det igår?[emoji6]
Prøver å få barnevakt så jeg kan danse og drikke i morgen [emoji56]
Mannen skulle gjerne hatt de, men han har brøytevakt og om han blir utkalt har vi ett problem.
Xxx! Spurt søstra mi. Men hu er litt gnien på det, selv om jeg ofte har hatt hennes over natta og faktisk ved anledninger i 1 uke i strekk også [emoji56][emoji87]
ARRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Enkelte folk!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.5 stkSå kjipt da[emoji849] hvor mange er dere?
Hvor stort lag skal det være. Altså 11'er lag eller 7'er eller?13.5 stk
Nattinattkryper til sengs. I morgen skal jeg på shopping. kjøpe trampoline og gjødsel til plenen
Blir merkelig glad av å skulle bruke penger kjenner jeg![]()
Jeg er på en lavkarbo gruppe på FB, og der var det en som spurte om forslag til dessert i påsken og fikk flere svar.
Jeg var visst veldig frekk og sa av man skulle se på alderen til gjestene siden kunstig søtning ikke anbefales for barn under 5 år, og eventuelt lage en omgang med sukker og en med søtningsmiddel.
Jeg ble derfor beskyt for å ødelegge tråden til å omhandle en diskusjon om kunstig søtningsmiddel istedenfor det HI spurte om.
Det er risikabelt detHaha, du må jo ikke finne på å gi gode råd?![emoji33][emoji23]
Vanligvis ikke mandag og onsdag. Og ikke i går i alle fall. Det er litt fra dag til dag hva som passer... Min går jo vanligvis alltid hjem klokken tre. Så lett å forholde seg til for dem som da bare kan si "i dag skal han gå sammen med x"
Han fyller ni i august så han er åtte enda.Ja det er jobikke vanskelig å forholde seg til for dem[emoji4]
Husker jeg riktig når gutten din er 9 år?
God morgen
Vært våken siden 3 jeg![]()
7 er lagHvor stort lag skal det være. Altså 11'er lag eller 7'er eller?