What? Kvar er du? Dit vil eg og!30 varmegrader i solveggen og 24 varme i shygen. ..... vindstille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What? Kvar er du? Dit vil eg og!30 varmegrader i solveggen og 24 varme i shygen. ..... vindstille.
Ifølgje resten av landet er det to valg på fredagerKlokken er snart helg. Og da dukket det evige spørsmålet opp. Hva skal vi ha til middag??![]()
Ja, det kan vi kalle ein bra start på ferienEldste løp 4 runder ! Samla inn gode 600 kr hu da [emoji7] #barnekreftforeningen
Også i lokalavisa vant bildet mitt mnds bilde. Vant i november også. Så da får jeg gavekort på 500 kr i sentrum pga det
Også har jeg kjøpt kinobilletter til Thr Boss Baby med mine to søte små som premie.
God start på påsken [emoji7][emoji7][emoji7]
Knall og fall hører med og det var ikke alvorligHuff sann. Knall og fall hører vell til. Men ikke noe morro når det skjer.
Men flink som gikk ute med sko da![]()
Den var veldig kjekk syns jegDen skal vi se tirsdag
Haha. Ja det krever 3 etg kakeHnm, ikkje dumtLurer på om eg slipper unna med det i år, første dagen tilbake frå mammapermisjon er på 30årsdagen min så då kan det hende det forventes 3-etasjes kake [emoji14]
Så bra. Da gleder jeg meg til kinoDen var veldig kjekk syns jegLo mye jeg også. Om ikke mer [emoji23]
Hallaien! [emoji137]Hei på dere![]()
Det må du. Både 6 åringen og 11 åringen likte den godtSå bra. Da gleder jeg meg til kino![]()
Fin fredagskveld?Hallaien! [emoji137]
2 søte små i seng og Smågodt på fanget, heilt perfekt!Fin fredagskveld?![]()
Åh nam nam. Yes koser oss på ferie2 søte små i seng og Smågodt på fanget, heilt perfekt!
Der då?![]()
![]()
Så bra daDen var veldig kjekk syns jegLo mye jeg også. Om ikke mer [emoji23]
Hei på dere![]()
Bra der?Hei hei