Nope er pauseGreys. Kom det ikke ny episode på tirsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope er pauseGreys. Kom det ikke ny episode på tirsdag?
Senga miHva ser dere på i kveld da?
TragiskSitter å ser på nyhetene om svergie...
Ahh. Det forklarer litt. Tenkte over det på tirsdag faktisk. For du pleier alltid skrive dumt du ligger i senga og ser på greys. Men det gjorde du ikke forrige gangNope er pause
Smart. Blir ikke sene kvelden her hellerSenga mi![]()
Ja.... kommer nærmere og nærmere....Tragisk![]()
MannenHva ser dere på i kveld da?
Har barnevakt i morgen og skal danse og drikke med mannenPrøver å få barnevakt så jeg kan danse og drikke i morgen [emoji56]
Mannen skulle gjerne hatt de, men han har brøytevakt og om han blir utkalt har vi ett problem.
Xxx! Spurt søstra mi. Men hu er litt gnien på det, selv om jeg ofte har hatt hennes over natta og faktisk ved anledninger i 1 uke i strekk også [emoji56][emoji87]
Det er litt kjipt. Greit å hjelpe hverandre når man har barn som går i sammen.Prøver å få barnevakt så jeg kan danse og drikke i morgen [emoji56]
Mannen skulle gjerne hatt de, men han har brøytevakt og om han blir utkalt har vi ett problem.
Xxx! Spurt søstra mi. Men hu er litt gnien på det, selv om jeg ofte har hatt hennes over natta og faktisk ved anledninger i 1 uke i strekk også [emoji56][emoji87]
Akkurat det jeg også tenkte idag. Veldig glad jeg ikke bor i storbyerJa.... kommer nærmere og nærmere....
Så romantiskMannen![]()
kake på jobb idag. Ene kollegaen har bursdag i helgen. Problemet er bare at han ikke kan bake! men synes tydeligvis han er grådig flink selv![]()
Kos dere veldig på date [emoji169][emoji169][emoji169]Har barnevakt i morgen og skal danse og drikke med mannen
her røyser vi![]()
neida. Vi disser her og. Er vell lenger sør sør de røyser. Synes bare det er et fascinerende ord![]()
gikk glipp av 19000 innlegget mitt
![]()
Det er litt kjipt. Greit å hjelpe hverandre når man har barn som går i sammen.
Blir spennede å se om gubben familie er sånn eller ikke. Skal ha begge jentene. Nå i påsken [emoji14] syns det blir morro å få litt mer liv rundt l
Der er jeg enig. Men sist gang det slo til i Norge skjedde det på en øy.... :/Akkurat det jeg også tenkte idag. Veldig glad jeg ikke bor i storbyer
Du vil ikke vite detHaha[emoji23] hva slags kake var det?
Snakka med typen i går, han har fått påskeegg på jobben sin, får av mammaen sin og vil ha av meg også.
Tenker det er fint at barna blir oppdratt til å ikke være like storforlangende som han er![]()