Skravletråd april

Hahaha, levde i de adidas buksene noen år. Husker andre syntes det var veldig gøy å kneppe de opp mens den var på. Kan ikke skjønne at jeg gikk kledd sånn frivillig.

Huff, bukser med skjørt over ja, min hadde aldri fått gått med sånne:p Glad moten har forandret seg en del siden jeg var liten. Men kanskje hun ser på bilder av seg selv når hun blir voksen og lurer på hva i all verden jeg kledde henne i :p
Jeg var smart. Kjøpte adidas bukse med de to øverste knappene sydd fast. Dermed kunne ingen dra de opp aå de falt ned. Husker det skjedde ofte med enkelte i klassen min :o Hvite klær slutta jeg med etter russen kasta meg i elva [emoji23]

Øy! Det VAR jo tøfft i den tiden. Også blå øyenskygge [emoji23]

Det er meget mulig ja at barna lurer på hva som feilte oss etterhvert. Ser enda noe småslemt på mamma når jeg ser jeg fikk sjokkrosa dåpskjole, mens de 3 andre søskna fikk døpes i den hvite fine som min farfar ble døpt i [emoji23]

What the F liksom!!!??? [emoji23][emoji23][emoji23]

Hs her sa liksom at prikkene kommer etter 5-9 dager og lette infeksjonsplager kunne hun få, men jeg har fått lært her i dag at det gjerne er motsatt, infekjsonstegn og evt prikker etterpå.

Det var dag 9 feberen kom og vedvarer i dag. Men vi får se hva som skjer videre.

Husker ikke eksakt tidspunkt, men var rundt dag 10 her cirka... Var helt klassisk mesling utslett i alle fall!

Står mer på fhi

https://fhi.no/nettpub/vaksinasjons...kdommene/meslingvaksinasjon---veileder-for-h/

Gratulerer så masse ! Aner ikke :o

Satt å så på premiene og tenkte at jeg og mine barn passer ikke inn i den premierekka lengre. Men har alltids ei venninne med baby som kunne fått da [emoji14]
Kan skje god ideer å få litt voksen barn leker inn:p
Og jeg har vell innsett at iPhone er overpriset og vell så det!
Nha sier du det Galaxy s8+ 8499 *bakpversveis* får jo kjøpt travhest med de pengene
Jammen da har jo ikke jeg noen premie:P
Ta vare på dem kanskje en vennine dukker opp med en voksende mage:)
Nei, de skal jeg vinne :P
*kremt* sett deg på ventelista:p
Haha. Du tror det ja;) nei, den tid er nok forbi her i huset:)

Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Tja lurte på om jeg skulle kjøpe en startpakke for å prøve..... må bare sjekke med gubben

Kan skje god ideer å få litt voksen barn leker inn:p

Nha sier du det Galaxy s8+ 8499 *bakpversveis* får jo kjøpt travhest med de pengene

Ta vare på dem kanskje en vennine dukker opp med en voksende mage:)

*kremt* sett deg på ventelista:p

Tja lurte på om jeg skulle kjøpe en startpakke for å prøve..... må bare sjekke med gubben
Syns det ja [emoji14]

Billig travhest da gitt [emoji14]

Endelig funnet sofaen[emoji1]
Eldste har fått rullesko idag...ikke akkurat enkelt å mestre[emoji23] tror rumpa hans er rimelig gul og blå![emoji12]
Min fikk det til forrige bursdag. Men det ble rett og slett for skummelt for han. Så de ble fint pakket bort:p

Håper din får raskt teken;)

Last edited:
Jeg ser buffalo sko er inn og stramme smykker. Sist jeg brukte de er vel nærmere 20 år siden så [emoji23]
Yess! Fekk aldri det når eg var fjortiss, men no har eg råd til å kjøpe sjølv! Woohoo! [emoji23]

Back
Topp