Skravletråd april

L sover ennå kom hjem kl 1230 la seg kl 1300 og sover ennå???? han puster ennå, men snålt han pleier ikke såve så mye..kanskje borte bra men hjemme best!

Hørtes koselig ut![emoji173]
Hun sov ganske lenge, våkent utilpass. Fikk paracet 1515 Det hjalp men så fylte hun bleia før den rakk bli skikkelig absorbert.

Litt varm og ikke helt tilpass nå

ja;/ ganske kjipern. men for jeg tømt låven i april, blir det mere plass å pakka opp og få solgt unna ting som vi ikke skal ha mer. men låven er full av møbler...ennå som må bort.

ja det tok sin tid, er spiren like sta som nå blir det morro å prøve å legge H*n

hvet ikek helt hvorfor jeg trodde du bode i larvik egenlig når jeg tenker meg om

Jeg bor i Larvik da[emoji6] i Nevlunghavn...

L sover ennå kom hjem kl 1230 la seg kl 1300 og sover ennå???? han puster ennå, men snålt han pleier ikke såve så mye..kanskje borte bra men hjemme best!

Oi, det var lenge![emoji1] sovner han til kvelden nå da?

Hun sov ganske lenge, våkent utilpass. Fikk paracet 1515 Det hjalp men så fylte hun bleia før den rakk bli skikkelig absorbert.

Litt varm og ikke helt tilpass nå

Stakkars lille[emoji20] vært noen dager med feber nå?

Stakkars lille[emoji20] vært noen dager med feber nå?
Skikkelig feber bare siden i går, men subfebril mesteparten av forrige uke. Sliten lita jente etterhvert så nå som feberen ligger rundt 39 gir vi febernedsettende så hun føler seg bedre. Det sa legen på sykehuset ds hun var bitteliten at tross alt. Vi voksne synes jo det føles mye bedre med et par paracet så hvorfor skal de så små lide mer? Satte henne på jevn paracet gjennom døgnet de første to dagene innlagt med infiserte vannkopper og feber. (og antibiotika mot infeksjonen)

Feber og grei form lar jeg gå. Feber og synlig ubehag medisinere jeg

Blir litt sånn mimring til barndommen med de gamle disneyfilmene.
Så løvenes konge for ikke så lenge siden, og joda, jeg griner minst like mye nå som jeg gjorde som lita... (beste filmen)
Blir sentimental allereie før vi ser Simba første gang eg [emoji85]

Jeg og er slik:P og begge unga mine:P
De hulka godt når vi så på den lille dinosaur da. Begge to. Også ville de ha trøst av meg og begynte å le. For jeg hulka jo enda mer [emoji23][emoji23][emoji23]

Sitter innimellom og griner av my little pony også [emoji56][emoji85]

Så ligger vi og venter på at lille Herr Forkjølt skal sovne.. Ikkje så lett når man er 6 mnd og har tett nase [emoji53]

Gratulerer så masse ! Aner ikke :eek:

Satt å så på premiene og tenkte at jeg og mine barn passer ikke inn i den premierekka lengre. Men har alltids ei venninne med baby som kunne fått da [emoji14]
Er det jeg også tenker. Alltid noen jeg kan gi de til:)

Back
Topp