Skravletråd april

Endelig funnet sofaen[emoji1]
Eldste har fått rullesko idag...ikke akkurat enkelt å mestre[emoji23] tror rumpa hans er rimelig gul og blå![emoji12]

Endelig funnet sofaen[emoji1]
Eldste har fått rullesko idag...ikke akkurat enkelt å mestre[emoji23] tror rumpa hans er rimelig gul og blå![emoji12]
Haha. De ser noe småskumle ut syns jeg [emoji23] Plutselig løper en unge ved min side og bare gliiiir avgårde [emoji23]

Haha. De ser noe småskumle ut syns jeg [emoji23] Plutselig løper en unge ved min side og bare gliiiir avgårde [emoji23]
Syns det ser så kult ut! (sikkert pga Arizona i Grey's Anatomy), men innser at eg mest sannsynlig hadde gått på ræv etter 30 cm.. [emoji85]

De er skumle![emoji23]
Men hu mor måtte gi etter...."alle" på skolen har slike nemlig![emoji41]

Takk

Hvor lenge/høy feber skal jeg fortsette å tro at det er bivirkninger av vaksinen, tro? Ingrn prikker...

MMR? De fleste får vel ikke reaksjon, men noen 5-15 % sa helsesøster kunne få feber og utslett. Min fikk det, høy feber i to dager og på dag to kom utslettet. Utslettet varte to dager. Men vil tro man bare kan få feber. Hos oss kom det vel ca 10 dager etter vaksinen.. Men om hun har vedvarende høy feber eller blir dårlig, så er det kanskje lurt å få det sjekket

Syns det ser så kult ut! (sikkert pga Arizona i Grey's Anatomy), men innser at eg mest sannsynlig hadde gått på ræv etter 30 cm.. [emoji85]
Haha stemmer ! Hu gjør jo sånt ! [emoji23][emoji23]

Joda. Jeg VAR en racer på rulleskøyter som ung. Ned bakker akkurat som jeg hadde djevelen selv i hælene.

Nå? Herrefred... Hadde ligget på sykehus garantert med brukne armer og bein [emoji23]

De er skumle![emoji23]
Men hu mor måtte gi etter...."alle" på skolen har slike nemlig![emoji41]
Usj. Alle! Hater den setningen [emoji23]

Eldste er verst.

Alle har facebook. Alle har snapchat. Alle har iphone. Eller ipad. Eller instagram.

Skjer ikke! [emoji23]

Haha stemmer ! Hu gjør jo sånt ! [emoji23][emoji23]

Joda. Jeg VAR en racer på rulleskøyter som ung. Ned bakker akkurat som jeg hadde djevelen selv i hælene.

Nå? Herrefred... Hadde ligget på sykehus garantert med brukne armer og bein [emoji23]

Kanskje litt mindre kul no når ho roter rundt med Minick.. [emoji19]
Hadde null problem å skrense rundt svinger så grusen spruta rundt sykkelen i mine yngre dager, sist eg satte meg på ein sykkel leita eg ubevisst etter sikkerhetsbeltet [emoji85]

Back
Topp