moroklump. Tror mannen hadde fått hjerteinfarkt om vi hadde fått en til
![]()
Haha[emoji23] hjerteinfarkt kan vi jo ikke risikere![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
moroklump. Tror mannen hadde fått hjerteinfarkt om vi hadde fått en til
![]()
TakkNei, det er ikke noe gøyMasse god bedring!
Er vel ikke så mye rimeligere samsung sine nyeste modeller vel?Og jeg har vell innsett at iPhone er overpriset og vell så det!
Yupp! Hører du Tamara? Eg må ha badevaderen neste mnd!! [emoji16] [emoji13]God ideda holder jeg de av til 3 mai da eller?
![]()
![]()
Er jo koselig det også. Blir de alltid så glade ♡Er det jeg også tenker. Alltid noen jeg kan gi de til![]()
Nope, eg treng dei!Nei, de skal jeg vinne![]()
Still deg i køHadde jeg og tenkt å si![]()
Vistnok ikke, mye mindre enn man skulle tro.Haha. Du tror det janei, den tid er nok forbi her i huset
Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Haha. De ser noe småskumle ut syns jeg [emoji23] Plutselig løper en unge ved min side og bare gliiiir avgårde [emoji23]Endelig funnet sofaen[emoji1]
Eldste har fått rullesko idag...ikke akkurat enkelt å mestre[emoji23] tror rumpa hans er rimelig gul og blå![emoji12]
*stille meg høflig i køen*Nope, eg treng dei!
Still deg i kø![]()
Syns det ser så kult ut! (sikkert pga Arizona i Grey's Anatomy), men innser at eg mest sannsynlig hadde gått på ræv etter 30 cm.. [emoji85]Haha. De ser noe småskumle ut syns jeg [emoji23] Plutselig løper en unge ved min side og bare gliiiir avgårde [emoji23]
Haha. De ser noe småskumle ut syns jeg [emoji23] Plutselig løper en unge ved min side og bare gliiiir avgårde [emoji23]
Takk
Hvor lenge/høy feber skal jeg fortsette å tro at det er bivirkninger av vaksinen, tro? Ingrn prikker...
Etter å ha vært kraftig forkjølet i 3 uker tror jeg muligens jeg skal ta meg en liten tur til legen i morgen.
Haha stemmer ! Hu gjør jo sånt ! [emoji23][emoji23]Syns det ser så kult ut! (sikkert pga Arizona i Grey's Anatomy), men innser at eg mest sannsynlig hadde gått på ræv etter 30 cm.. [emoji85]
Er bare litt redd for å få treningsforbud en liten stundDet hørtes ut som en god ide![emoji4]
Usj. Alle! Hater den setningen [emoji23]De er skumle![emoji23]
Men hu mor måtte gi etter...."alle" på skolen har slike nemlig![emoji41]
Haha stemmer ! Hu gjør jo sånt ! [emoji23][emoji23]
Joda. Jeg VAR en racer på rulleskøyter som ung. Ned bakker akkurat som jeg hadde djevelen selv i hælene.
Nå? Herrefred... Hadde ligget på sykehus garantert med brukne armer og bein [emoji23]
HeheIkke om man tar til takke med en "gammel" modell[emoji23][emoji12]