Skravletråd april

Er vel ikke så mye rimeligere samsung sine nyeste modeller vel?
Jo, faktisk! 6889,- for Samsung og 6299,- for Iphone 7. Og da er iphone 32 GB og Samsung 64 GB. Og Samsungen er jo HELT ny på markedet. Kjøper alltid gjennom Telia. Da betaler jeg tlf med en gang og slipper sånn månedstillegg....

Kanskje litt mindre kul no når ho roter rundt med Minick.. [emoji19]
Hadde null problem å skrense rundt svinger så grusen spruta rundt sykkelen i mine yngre dager, sist eg satte meg på ein sykkel leita eg ubevisst etter sikkerhetsbeltet [emoji85]
Hahahaha! Syns jeg ser deg ! [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan ærlig talt ikke huske sist jeg sykla jeg...

Må visst se den siste episoden av greys ser jeg [emoji23] Enda ikke sett den siste på sumo. [emoji38]

Jo, faktisk! 6889,- for Samsung og 6299,- for Iphone 7. Og da er iphone 32 GB og Samsung 64 GB. Og Samsungen er jo HELT ny på markedet. Kjøper alltid gjennom Telia. Da betaler jeg tlf med en gang og slipper sånn månedstillegg....
Aha! Da var det jo litt forskjell ja :D

Liker ikke lambireklamen jeg.... Hvor er det ekte lammet de hadde? Et datamanipulert lam er IKKE det samme... :(

Rart man blir forvirra når man leser anmeldelsene gitt. Litt liten i str. Normal i str. Noe kort i str [emoji23]

Jommen ikke rart man sliter da.

Mem fin var den. Og fin til både skjørt og bukser [emoji7]
Problemet er også at jeg er på vei ned i vekt.
Bruker størrelse 40/42 nå, men den er langermet og vet ikke hvilken størrelse jeg vil bruke til høsten

Usj. Alle! Hater den setningen [emoji23]

Eldste er verst.

Alle har facebook. Alle har snapchat. Alle har iphone. Eller ipad. Eller instagram.

Skjer ikke! [emoji23]

Haha[emoji23] jeg vet!
Ganske rart at alle har alt egentlig![emoji23]

Rart man blir forvirra når man leser anmeldelsene gitt. Litt liten i str. Normal i str. Noe kort i str [emoji23]

Jommen ikke rart man sliter da.

Mem fin var den. Og fin til både skjørt og bukser [emoji7]
Sånne smeller har jeg godt på. Gått ut i fra det som er kommenter mest - normale i størrelsen, vært for liten/stor. Liten/stor i størrelsen, vært normale så har fått feil da og:p Alltid gøy med nettshopping, hvilken størrelse er denne da.

Back
Topp