Er det iPhone eller Samsung det er snakk om?HeheJeg er lei min 6S pluss liksom
hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det iPhone eller Samsung det er snakk om?HeheJeg er lei min 6S pluss liksom
hahaha
Jo, faktisk! 6889,- for Samsung og 6299,- for Iphone 7. Og da er iphone 32 GB og Samsung 64 GB. Og Samsungen er jo HELT ny på markedet. Kjøper alltid gjennom Telia. Da betaler jeg tlf med en gang og slipper sånn månedstillegg....Er vel ikke så mye rimeligere samsung sine nyeste modeller vel?
IphoneEr det iPhone eller Samsung det er snakk om?
Hahahaha! Syns jeg ser deg ! [emoji23][emoji23][emoji23]Kanskje litt mindre kul no når ho roter rundt med Minick.. [emoji19]
Hadde null problem å skrense rundt svinger så grusen spruta rundt sykkelen i mine yngre dager, sist eg satte meg på ein sykkel leita eg ubevisst etter sikkerhetsbeltet [emoji85]
Aha! Da var det jo litt forskjell jaJo, faktisk! 6889,- for Samsung og 6299,- for Iphone 7. Og da er iphone 32 GB og Samsung 64 GB. Og Samsungen er jo HELT ny på markedet. Kjøper alltid gjennom Telia. Da betaler jeg tlf med en gang og slipper sånn månedstillegg....
Den likte jegHva syns dere om denne trøyen?
![]()
Er der jeg også gjorde, er ikke så dyr heller, kr 199,-Den likte jeg![]()
Da hadde jeg hvertfall kjøpt den [emoji14] Var jo billig det. Hvor er den fra?Er der jeg også gjorde, er ikke så dyr heller, kr 199,-
Fant den på ZalandoDa hadde jeg hvertfall kjøpt den [emoji14] Var jo billig det. Hvor er den fra?
Rart man blir forvirra når man leser anmeldelsene gitt. Litt liten i str. Normal i str. Noe kort i str [emoji23]Fant den på Zalando
https://www.zalando.no/anna-field-topper-langermet-black-an621da1e-q11.html
Er bare ikke helt sikker på hvilken størrelse jeg skal ha den i![]()
Er bare litt redd for å få treningsforbud en liten stund
Den var veldig finHva syns dere om denne trøyen?
![]()
Problemet er også at jeg er på vei ned i vekt.Rart man blir forvirra når man leser anmeldelsene gitt. Litt liten i str. Normal i str. Noe kort i str [emoji23]
Jommen ikke rart man sliter da.
Mem fin var den. Og fin til både skjørt og bukser [emoji7]
Usj. Alle! Hater den setningen [emoji23]
Eldste er verst.
Alle har facebook. Alle har snapchat. Alle har iphone. Eller ipad. Eller instagram.
Skjer ikke! [emoji23]
Jo da, men surt likevelHeller det enn å aldri bli frisk vel?[emoji4]
HeheJeg er lei min 6S pluss liksom
hahaha
Sånne smeller har jeg godt på. Gått ut i fra det som er kommenter mest - normale i størrelsen, vært for liten/stor. Liten/stor i størrelsen, vært normale så har fått feil da ogRart man blir forvirra når man leser anmeldelsene gitt. Litt liten i str. Normal i str. Noe kort i str [emoji23]
Jommen ikke rart man sliter da.
Mem fin var den. Og fin til både skjørt og bukser [emoji7]
Liker ikke lambireklamen jeg.... Hvor er det ekte lammet de hadde? Et datamanipulert lam er IKKE det samme...![]()