Uff daIphone![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daIphone![]()
Ah. Hadde gjerne gått for 40 jeg da. Nå leste jeg ikke helt. Men tror du den gjerne krymper litt i vask også?Problemet er også at jeg er på vei ned i vekt.
Bruker størrelse 40/42 nå, men den er langermet og vet ikke hvilken størrelse jeg vil bruke til høsten
Det syns jeg ogsåDen var veldig fin![]()
Hva syns dere om denne trøyen?
![]()
FinHva syns dere om denne trøyen?
![]()
Mamma pleide å siHaha[emoji23] jeg vet!
Ganske rart at alle har alt egentlig![emoji23]
Det vet jeg ikke.Ah. Hadde gjerne gått for 40 jeg da. Nå leste jeg ikke helt. Men tror du den gjerne krymper litt i vask også?
Jo da, men surt likevel
[emoji23][emoji23][emoji23] hmmm. Liiiitt liten. Minste på 6 år får vokse inn i den gitt [emoji23]Sånne smeller har jeg godt på. Gått ut i fra det som er kommenter mest - normale i størrelsen, vært for liten/stor. Liten/stor i størrelsen, vært normale så har fått feil da ogAlltid gøy med nettshopping, hvilken størrelse er denne da.
Hahaha. Ja blir litt sånn[emoji23][emoji23][emoji23] hmmm. Liiiitt liten. Minste på 6 år får vokse inn i den gitt [emoji23]
Mamma pleide å si
- Om alle andre hopper av ei bru, gjør du også?
Men tar meg selv i å IKKE si den kommentaren gitt. Sier dermed VI er samsung fans! Og alle de andre tinga har 13 års grense.
Niesa mi på 13 år sier at instagram er den største mobbeplassen av alle![]()
https://youtu.be/bL8WpxGaqAQGått glipp av den reklamen jeg?![emoji33]
God kveldGod morgen![]()
Jeg ser buffalo sko er inn og stramme smykker. Sist jeg brukte de er vel nærmere 20 år siden så [emoji23]Hahaha. Ja blir litt sånn [emoji14] For å sende i retur gjør jeg vel aldri. Haha. Får håpe klærene jeg bestiller nå er inn om en 10 år![]()
Hva shoppet du?God morgen alle![emoji1]
Her er det fri og shopping idag!![emoji1][emoji1]
Jupp så detOg siden jeg har deg på FB så har du også fått den [emoji4]
Jobb å shoppingGod mandagher ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?
Man kan vel sende i retur også i verste fall?Det vet jeg ikke.
Vurderer å bestille den i 38 faktisk.
Har en rundt 10-15 kg til jeg skal ned, og det meste er rundt magen som gjør at jeg har den størrelsen jeg har...