Skravletråd april

Haha[emoji23] jeg vet!
Ganske rart at alle har alt egentlig![emoji23]
Mamma pleide å si
- Om alle andre hopper av ei bru, gjør du også?

Men tar meg selv i å IKKE si den kommentaren gitt. Sier dermed VI er samsung fans! Og alle de andre tinga har 13 års grense.

Niesa mi på 13 år sier at instagram er den største mobbeplassen av alle :o

Ah. Hadde gjerne gått for 40 jeg da. Nå leste jeg ikke helt. Men tror du den gjerne krymper litt i vask også?
Det vet jeg ikke.
Vurderer å bestille den i 38 faktisk.
Har en rundt 10-15 kg til jeg skal ned, og det meste er rundt magen som gjør at jeg har den størrelsen jeg har...

Sånne smeller har jeg godt på. Gått ut i fra det som er kommenter mest - normale i størrelsen, vært for liten/stor. Liten/stor i størrelsen, vært normale så har fått feil da og:p Alltid gøy med nettshopping, hvilken størrelse er denne da.
[emoji23][emoji23][emoji23] hmmm. Liiiitt liten. Minste på 6 år får vokse inn i den gitt [emoji23]

Mamma pleide å si
- Om alle andre hopper av ei bru, gjør du også?

Men tar meg selv i å IKKE si den kommentaren gitt. Sier dermed VI er samsung fans! Og alle de andre tinga har 13 års grense.

Niesa mi på 13 år sier at instagram er den største mobbeplassen av alle :o

Gruer meg til gutta blir gamle nok til sosiale medier![emoji849]
Da blir de plutselig eksponert for alt... liker at de ikke vet noe og kan skånes for det meste[emoji12]

Hahaha. Ja blir litt sånn [emoji14] For å sende i retur gjør jeg vel aldri. Haha. Får håpe klærene jeg bestiller nå er inn om en 10 år :p
Jeg ser buffalo sko er inn og stramme smykker. Sist jeg brukte de er vel nærmere 20 år siden så [emoji23]

God mandag :) her ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?
Jobb å shopping

Det vet jeg ikke.
Vurderer å bestille den i 38 faktisk.
Har en rundt 10-15 kg til jeg skal ned, og det meste er rundt magen som gjør at jeg har den størrelsen jeg har...
Man kan vel sende i retur også i verste fall? :) 38 er fin str det også om du var 40/42 nå. Så det er jo helt oppnåelig [emoji8]

Back
Topp