Jeg har så lyst til å se den nye innspillengen av skjønnheten og udyret, hørt kjempemye bra om den.Disney er gøy. Satt alene å så på Skjønnheten og udyret her en dag jeg [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har så lyst til å se den nye innspillengen av skjønnheten og udyret, hørt kjempemye bra om den.Disney er gøy. Satt alene å så på Skjønnheten og udyret her en dag jeg [emoji23]
Den var kjempekjekk ! Derfor jeg satte den på når jeg kom hjem [emoji23][emoji23] Måtte mimre litt mer hihiJeg har så lyst til å se den nye innspillengen av skjønnheten og udyret, hørt kjempemye bra om den.
Blir litt sånn mimring til barndommen med de gamle disneyfilmene.Den var kjempekjekk ! Derfor jeg satte den på når jeg kom hjem [emoji23][emoji23] Måtte mimre litt mer hihi
Elsker appen noen ganger. Men faller jo med flere innlegg [emoji14]Vi må jo bare ta det som det kommer. Annet kan vi ikke
Ja jeg har kommet så langt at jeg må dra alene for å se den til uka da gubben ikke har tidDisney er gøy. Satt alene å så på Skjønnheten og udyret her en dag jeg [emoji23]
Godt å høre [emoji4] her også [emoji3]Hei[emoji2] alt bra her! Og med deg?
Jeg gidder ikke spørre typen engang. Tror jeg drøyer det til jeg får se den hjemme. Greit å utnytte den overdrevent dyre tv'en og lydanlegget innimellom..Ja jeg har kommet så langt at jeg må dra alene for å se den til uka da gubben ikke har tid![]()
Vel gubben og jeg har annen vær film vi velger til Kino kveld! Så om han ikke blir med så skal jeg uansett velge neste gang [emoji14]Jeg gidder ikke spørre typen engang. Tror jeg drøyer det til jeg får se den hjemme. Greit å utnytte den overdrevent dyre tv'en og lydanlegget innimellom..
Smart. Vi går på kino en gang i året eller noe sånt, og da stort sett noe vi begge kunne tenkt oss til å se. Gjerne superhelter eller science-fiction. Sist film var Logan (x-men).Vel gubben og jeg har annen vær film vi velger til Kino kveld! Så om han ikke blir med så skal jeg uansett velge neste gang [emoji14]
HahaSmart. Vi går på kino en gang i året eller noe sånt, og da stort sett noe vi begge kunne tenkt oss til å se. Gjerne superhelter eller science-fiction. Sist film var Logan (x-men).
Jeg orker ikke tvinge han med på filmer han ikke liker, all klagingen i ettertid gjør at det ikke er verdt det(han har fortsatt ikke tilgitt meg for en film vi så ganske rett etter at vi start å date
).
Men tar han ikke med på drama da vil jeg aldri høre slutten på det hahahaSmart. Vi går på kino en gang i året eller noe sånt, og da stort sett noe vi begge kunne tenkt oss til å se. Gjerne superhelter eller science-fiction. Sist film var Logan (x-men).
Jeg orker ikke tvinge han med på filmer han ikke liker, all klagingen i ettertid gjør at det ikke er verdt det(han har fortsatt ikke tilgitt meg for en film vi så ganske rett etter at vi start å date
).
Men så ligger jeg like godt på senga med snuppa selv om jeg gikk tur i dag
Hun sov ikke så lenge. Og hadde 38,9 når hun våknet. Vil bare ammes og kose. Er trøtt
Så da la vi oss på senga for litt melk og hvile
Her er det knall vær sol og bl0 himmel...er været så anderledes i Larvik?
Så morsomt [emoji14] må huske det til neste bursdagsfest
Føler meg ikke så kreativ og litt deppa når jeg ikke klarer å finne limpistolen... har ikke sett den heller etter at jeg flytta ...* sukk*
Det funka dårlig det ble mer sparking men fikk i meg nok mat og rydda litt og plutselig ble det stille [emoji14]
ja;/ ganske kjipern. men for jeg tømt låven i april, blir det mere plass å pakka opp og få solgt unna ting som vi ikke skal ha mer. men låven er full av møbler...ennå som må bort.Det er det kjipe med å flytte, man mister kontrollen over alt man har[emoji38]
ja det tok sin tid, er spiren like sta som nå blir det morro å prøve å legge H*nHehe, da var det nok natta[emoji23]
Sikkert ikke annerledes i Larvik[emoji12]
Jeg bor ytterst i havgapet på grensen til Telemark...ofte tåke fra havet her[emoji849]
Hahaha jeg vet! Altså. Jeg griner mye mer enn unga! Var ikke de som gråt på kinoen hvertfall [emoji23][emoji23][emoji23]Blir litt sånn mimring til barndommen med de gamle disneyfilmene.
Så løvenes konge for ikke så lenge siden, og joda, jeg griner minst like mye nå som jeg gjorde som lita... (beste filmen)
Just do it! [emoji7]Ja jeg har kommet så langt at jeg må dra alene for å se den til uka da gubben ikke har tid![]()
Jupp. Så lenge det varte [emoji14]
Ja. Utenom lommeboka [emoji23]
Ja [emoji7] Håper bare været er fint![]()