GratissssJeg vant![]()
Men hvem skal jeg bruke tøybleier på?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratissssJeg vant![]()
Men hvem skal jeg bruke tøybleier på?![]()
![]()
Sånn skal det låte [emoji14]Ser stadig på Disney. Treng aldri ein unnskyldning for å sjå Løvenes Konge![]()
Her gikk det over etter 7 ukerEtter å ha vært kraftig forkjølet i 3 uker tror jeg muligens jeg skal ta meg en liten tur til legen i morgen.
Uff da, 4 uker til, det har jeg ikke tid til.Her gikk det over etter 7 uker
Det ble detGod kveld. Lang dag da![]()
Jeg var smart. Kjøpte adidas bukse med de to øverste knappene sydd fast. Dermed kunne ingen dra de opp aå de falt ned. Husker det skjedde ofte med enkelte i klassen minHahaha, levde i de adidas buksene noen år. Husker andre syntes det var veldig gøy å kneppe de opp mens den var på. Kan ikke skjønne at jeg gikk kledd sånn frivillig.
Huff, bukser med skjørt over ja, min hadde aldri fått gått med sånneGlad moten har forandret seg en del siden jeg var liten. Men kanskje hun ser på bilder av seg selv når hun blir voksen og lurer på hva i all verden jeg kledde henne i
![]()
Hs her sa liksom at prikkene kommer etter 5-9 dager og lette infeksjonsplager kunne hun få, men jeg har fått lært her i dag at det gjerne er motsatt, infekjsonstegn og evt prikker etterpå.
Det var dag 9 feberen kom og vedvarer i dag. Men vi får se hva som skjer videre.
Nope tenkte det gikk over av seg selv å det gjorde detUff da, 4 uker til, det har jeg ikke tid til.
Var du hos legen?
Kan skje god ideer å få litt voksen barn leker innGratulerer så masse ! Aner ikke
Satt å så på premiene og tenkte at jeg og mine barn passer ikke inn i den premierekka lengre. Men har alltids ei venninne med baby som kunne fått da [emoji14]
Nha sier du det Galaxy s8+ 8499 *bakpversveis* får jo kjøpt travhest med de pengeneOg jeg har vell innsett at iPhone er overpriset og vell så det!
Ta vare på dem kanskje en vennine dukker opp med en voksende mageJammen da har jo ikke jeg noen premie![]()
*kremt* sett deg på ventelistaNei, de skal jeg vinne![]()
Tja lurte på om jeg skulle kjøpe en startpakke for å prøve..... må bare sjekke med gubbenHaha. Du tror det janei, den tid er nok forbi her i huset
Men tøybleier...er ikke det mye gris med det?
Syns det ja [emoji14]Kan skje god ideer å få litt voksen barn leker inn![]()
Nha sier du det Galaxy s8+ 8499 *bakpversveis* får jo kjøpt travhest med de pengene
Ta vare på dem kanskje en vennine dukker opp med en voksende mage
*kremt* sett deg på ventelista![]()
Tja lurte på om jeg skulle kjøpe en startpakke for å prøve..... må bare sjekke med gubben
Jeg er også ganske slapp, og sliter på jobb.Nope tenkte det gikk over av seg selv å det gjorde det
Min fikk det til forrige bursdag. Men det ble rett og slett for skummelt for han. Så de ble fint pakket bortEndelig funnet sofaen[emoji1]
Eldste har fått rullesko idag...ikke akkurat enkelt å mestre[emoji23] tror rumpa hans er rimelig gul og blå![emoji12]
Elsker iphoneIphone![]()
Jeg og ieriterte meg over det. Hadde det nå sett litt mer ekte ut daLiker ikke lambireklamen jeg.... Hvor er det ekte lammet de hadde? Et datamanipulert lam er IKKE det samme...![]()

Ja! Lam er jo så søte i virkeligheten [emoji7] Så finner de en så falsk. Sur blir jeg !Jeg og ieriterte meg over det. Hadde det nå sett litt mer ekte ut da![]()
Sove godtNå wr det leggetid for meg
Da kan vi være sur ilagJa! Lam er jo så søte i virkeligheten [emoji7] Så finner de en så falsk. Sur blir jeg !
Yess! Fekk aldri det når eg var fjortiss, men no har eg råd til å kjøpe sjølv! Woohoo! [emoji23]Jeg ser buffalo sko er inn og stramme smykker. Sist jeg brukte de er vel nærmere 20 år siden så [emoji23]
Natt natt Kengu. Sove godtNå wr det leggetid for meg