Ingenting tingelingSkjer a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting tingelingSkjer a?
Kan da ikke være meninga å holde på over 2 timer?Å vi erikke halvferdig
Det var godr du vantJa, valget sto mellom den og stokke trailz siden jeg ville ha svinghjul. Jeg vant, ikke mannen![]()
Alltid vært sånn.Det kan jo ikke være sånn?stakkars kb og deg da
Det blir det her ogsåHilser på fra sofaen
Såå sliten idag, blir nok natta om ikke så lenge...
Tja ikke godt å siKan da ikke være meninga å holde på over 2 timer?![]()
Det blir det nok her ogsåHilser på fra sofaen
ja jeg å ! Blir suppe enn så lengeHåper det funker fort![]()
Masse god bedring![]()
Takk for detGod bedring til deg
Har en jente på snart 4 årTakkvi gleder oss til lillesøster kommer
![]()
Hvor mange barn har du?![]()
Alle skal ha barn nå i år ! Glad jeg har bestilt time til å ta ut spiralen !Har en jente på snart 4 årEn englegutt født feb 15 og venter på lillebror i september
Enn du?
Nå ble jeg skikkelig lei meg, stor klem til dere.Har en jente på snart 4 årEn englegutt født feb 15 og venter på lillebror i september
Enn du?
Vognbagen?Må ta opp bagen snart sånn tilfelle den har noen skader så må vi skaffe ny bag. Regner med alt er ok siden boden vår er på bakkeplan![]()
Utrolig godt!Godt å være ferdig nå
Satser på det. Redd hun skal kjede seg da men vi får reise i åpen bhg og slike tingDet blir nok bra
Åja. Veldig. Blitt flinkere å ta en fjelltur og da med barna. Som regel liker jeg ikke fjelltur. Tungt. Men nå hopper jeg jo helst opp i samme fart som barnaDet skjønner jeg godt men bra du greier å henge noenlunde med ihvertfallmå være godt å kunne bevege seg friere da
![]()
Ja ihvertfall etter en lang dag!Hehe, best å bli plukket opp![]()
Hvordan vogn var det ?Må ta opp bagen snart sånn tilfelle den har noen skader så må vi skaffe ny bag. Regner med alt er ok siden boden vår er på bakkeplan![]()
Men kan vel ikke sove helt enda?Hilser på fra sofaen