To i seng her, men ingen er sovnaEn i seng, en igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To i seng her, men ingen er sovnaEn i seng, en igjen![]()
SikkertStille det var her da.
Driver alle og legger barna?
Ja noenlunde. Er flink å finne gamle bilder å sammenligne med. Men kjenner jommen god forskjell fra å gå med bukser i 52 og nå ha M i de daWow! Fins ikke annet ord!
Greier hode å følge med kroppen da?![]()
Huff god bedring! Men greit å få penicillin!![]()
Ja veldig greit å få ! Håper det går fort over !God bedring snuppeluppGodt du fikk noe for det!
Husker detMorokjøpte jo understellet nytt til under halvpris jeg vettu. Det er denne fargen på vognen
![]()
Vis vedlegget 173918
Tja kollapset i sofaen endelig og sovner vel snart
Med lille Spirelille i magen er det helt naturlig at du er utslitt, sov godtMannen har bursdag så driver å varter han oppHehe, nå skal vi straks se film
![]()
Enda godt du dro til legen ds! God bedring10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
Takk, jeg er kjempe glad for valget jeg gjordeSå stilig den var!![]()
TakkDa skjønner jeg at det har tatt litt tidFikk barn selv midt i studietiden, så ble ferdigutdannet i fjor, siden jeg fik barn i mellom
![]()
Åja, da skjønner jeg at du er hjemmeGratulerer med en til i Juli
![]()
Ja ! Jeg hadde på følelsen at det var noeEnda godt du dro til legen ds! God bedring![]()
Jeg har malt trappe nedgangen, nå må jeg male gangen. I mellom malingen har jeg lagt MJ.Stille det var her da.
Håper de er vel hjemme nåEndelig ferdig på jobb![]()
Men venter på mannen som aldri kommer![]()
Han reiste kl 18.00 for å hente snuppa i bhg så lurer på om hun ikke vil hjem![]()
Jepp, har holdt på med det siden kl 19Stille det var her da.
Håper det funker fort10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
Masse god bedringJa veldig greit å få ! Håper det går fort over !
Jeg ogHusker det
Fin farge, jeg elsker grå![]()
Det skjønner jeg godt men bra du greier å henge noenlunde med ihvertfallJa noenlunde. Er flink å finne gamle bilder å sammenligne med. Men kjenner jommen god forskjell fra å gå med bukser i 52 og nå ha M i de daSå føler jeg klarer å henge med oftest. Men innimellom ja er tjukketrollet på plass også. Og da må jeg hvertfall finne bilder
![]()
Vi har egentlig holdt på med det siden 18:30, siste er på vei i seng nåJepp, har holdt på med det siden kl 19![]()
Vi har egentlig holdt på med det siden 18:30, siste er på vei i seng nåJepp, har holdt på med det siden kl 19![]()
Her er tre i sengEn i seng, en igjen![]()