Skravletråd April

Ah sånn det var der ja
Ja så satser på masse jobb i sommer og når jeg var foreldrepermisjon så vil hun kun være 15 timer i uka så får være masse hjemme da ;)

Endelig ferdig på jobb :D
Men venter på mannen som aldri kommer :p
Han reiste kl 18.00 for å hente snuppa i bhg så lurer på om hun ikke vil hjem :p

Endelig ferdig på jobb :D
Men venter på mannen som aldri kommer :p
Han reiste kl 18.00 for å hente snuppa i bhg så lurer på om hun ikke vil hjem :p
Snuppa her gikk til storebarna og begynte å leke med sånn tretog bane så hun ville ikke hjem :p

I grunn ikke,jeg tok svennebrevet i fjor sommer, har bodd noen år i utlandet som gjorde at lærlingetiden ble forskjøvet :) og litt barn osv
Men det er i år 10 år siden jeg gikk ut fra frisørlinja, så jeg har jo holdt på hjemme med mann og slikt i noen år :p

Jeg ble sykemeldt i januar og har termin i juli. :)
Da skjønner jeg at det har tatt litt tid :) Fikk barn selv midt i studietiden, så ble ferdigutdannet i fjor, siden jeg fik barn i mellom :)

Åja, da skjønner jeg at du er hjemme :) Gratulerer med en til i Juli :)

Håper også det:-). Ser litt mer på det i morgen etter jeg har vært på 28 ukers kontrollen og hørt om legen vil fremdeles ha meg i full jobb eller om jeg blir sykemeldt eller delvis sykemeldt. Kjenner det er utrolig tungt nå:-)
Da ville jeg ha lyttet til kroppen og trappet litt ned:)
Ingen er tjent med at du sliter deg ut...

Back
Topp