Ja så satser på masse jobb i sommer og når jeg var foreldrepermisjon så vil hun kun være 15 timer i uka så får være masse hjemme daAh sånn det var der ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så satser på masse jobb i sommer og når jeg var foreldrepermisjon så vil hun kun være 15 timer i uka så får være masse hjemme daAh sånn det var der ja
Snuppa her gikk til storebarna og begynte å leke med sånn tretog bane så hun ville ikke hjemEndelig ferdig på jobb![]()
Men venter på mannen som aldri kommer![]()
Han reiste kl 18.00 for å hente snuppa i bhg så lurer på om hun ikke vil hjem![]()
39 er ubehageligHåper du får noe for det hos legen
Lykke til i allefall
![]()
Håper det går bra og at du får hjelp![]()
Takk takkGod bedring![]()
Himmel, det er godt jobbet!!Vært på 6 mnds kontroll etter gastric bypass i dag og har gått ned 95% (!!!) av overvektenHerregud liksom ♡
Såå mye lekser?!2 t lekser med kb unnagjort...
Nå snart kamp
Så stilig den var!![]()
Se så fin ♡
Gleder meg til trilletur![]()
Uff da, masse god bedring10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
Takk takkUff da, masse god bedring
Da skjønner jeg at det har tatt litt tidI grunn ikke,jeg tok svennebrevet i fjor sommer, har bodd noen år i utlandet som gjorde at lærlingetiden ble forskjøvetog litt barn osv
Men det er i år 10 år siden jeg gikk ut fra frisørlinja, så jeg har jo holdt på hjemme med mann og slikt i noen år
Jeg ble sykemeldt i januar og har termin i juli.![]()
Hehe, etter ettermiddagsmaten samler de alle sammen som er igjen på en avd og der er det alltid kjempe spennendeSnuppa her gikk til storebarna og begynte å leke med sånn tretog bane så hun ville ikke hjem![]()
Tja kollapset i sofaen endelig og sovner vel snartStille det var her da.
Driver alle og legger barna?
Mannen har bursdag så driver å varter han oppStille det var her da.
Driver alle og legger barna?
Huff god bedring! Men greit å få penicillin!10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
God bedring snuppelupp10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
Da ville jeg ha lyttet til kroppen og trappet litt nedHåper også det. Ser litt mer på det i morgen etter jeg har vært på 28 ukers kontrollen og hørt om legen vil fremdeles ha meg i full jobb eller om jeg blir sykemeldt eller delvis sykemeldt. Kjenner det er utrolig tungt nå
![]()