Skravletråd April

Åja. Veldig. Blitt flinkere å ta en fjelltur og da med barna. Som regel liker jeg ikke fjelltur. Tungt. Men nå hopper jeg jo helst opp i samme fart som barna :p De setter nok også mye mer pris på å ha en mamma som blir med på ting. Jeg hadde ikke plass til rumpa i reiler før (disse/huske for dere som ikke vet hva reila er) :p Nå reiler jeg som bare det. Føles fantastisk :D
Herlig da :D
Ja man merker det nok veldig godt på energi og alt når man går ned :)

Er en av de triste tingene med å ikke skulle ha fler.
Aldri igjen styre og stelle for å få ting klart til en liten en kommer
Sikkert veldig rart :/ vi skal ha flere, men først må vi flytte og nyte N og Theo ❤️ hadde aldri i verden klart 3 små med ME. Men når Theo er 5 år kan vi prøve

Sikkert veldig rart :/ vi skal ha flere, men først må vi flytte og nyte N og Theo ❤️ hadde aldri i verden klart 3 små med ME. Men når Theo er 5 år kan vi prøve
Det skjønner jeg.
For oss er 3 mer enn nok i tillegg til at vi ikke er unge lenger.
Orker heller ingen nye prøveperiode med det oppturer og nedturer som følger, vi må miste noen ganger før den sitter.
Tror heller ikke kroppen min orker et nytt svangerskap

Er også sterilisert så da er liksom den døren lukket

Det skjønner jeg.
For oss er 3 mer enn nok i tillegg til at vi ikke er unge lenger.
Orker heller ingen nye prøveperiode med det oppturer og nedturer som følger, vi må miste noen ganger før den sitter.
Tror heller ikke kroppen min orker et nytt svangerskap

Er også sterilisert så da er liksom den døren lukket
Ser den :/
Ser ikke akkurat frem til prøvetiden, men tar den tid den sorg. Lillebror er her om 2 måneder og skal nyte han masse ❤️ jeg kunne fått 3 små, men ME syken ville gått utover barna og det ønsker jeg virkelig ikke! Jeg er jo 26 og han 30

Årets førsre kamp = 2 mål på kb og et skikkelig blåmerke etter å ha blitt sparket i ansiktet

Back
Topp