Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alle sovnet fint idagVi har egentlig holdt på med det siden 18:30, siste er på vei i seng nå
Hjelper lite å drive lenge i en leilighet igår for å vaske ut også jobbe full dag idagMed lille Spirelille i magen er det helt naturlig at du er utslitt, sov godt
Ja heldigvis, og de hentet megHåper de er vel hjemme nå![]()
Det gjør jeg ogsåHåper alle sovnet fint idag![]()
Å er det den jaBugaboo buffalo
Det blir American sniperMed lille Spirelille i magen er det helt naturlig at du er utslitt, sov godt
Så koselig, hvilken film skal dere se?
Å vi er bare halvferdigSyns der var mye om dere måtte sitte så lenge
Lykke til!
Har du kjøpt ny? Eller det ned bagen etter N?Jeg ogden er så varm og nøytral. Passer omtrent alt
Godt å være ferdig nåEndelig ferdig på jobb
Men venter på mannen som aldri kommer
Han reiste kl 18.00 for å hente snuppa i bhg så lurer på om hun ikke vil hjem![]()
Det blir nok braJa så satser på masse jobb i sommer og når jeg var foreldrepermisjon så vil hun kun være 15 timer i uka så får være masse hjemme da![]()
Ja, valget sto mellom den og stokke trailz siden jeg ville ha svinghjul. Jeg vant, ikke mannenÅ er det den ja
Nope har vært på kampStille det var her da.
Driver alle og legger barna?
God bedring til deg10 dager på penicillin ! Hadde streptokokker![]()
Det kan jo ikke være sånn?Å vi er bare halvferdig
Hehe, best å bli plukket oppJa heldigvis, og de hentet meg
Hadde blitt utslitt om jeg skulle gått selv![]()
Å vi erikke halvferdigSåå mye lekser?!![]()
0 i seng. 1 igjenEn i seng, en igjen![]()
Bagen har hun ikke brukt siden jeg kjøpte vognen når hun var 8 mnd. Billigere å kjøpe vogn komplett så helt ny bagHar du kjøpt ny? Eller det ned bagen etter N?