Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi to!Absolutt, jeg er en bacon elsker![]()
Skjønner det blir vrient jaVanskelig å hvile med mann som jobber og barn som trenger meg. Men fikk meg en dupp på sofaen i ettermiddag![]()
Så flinke dere er!![]()
Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo)
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig![]()
Nå,natta![]()
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag![]()
God morgenGod morgen![]()
Kos dere og nyt siste dagenGod morgen alle. I dag er siste dagen på besøk hos familien på Østlandet. Det blir rart å dra hjem i morra
God morgenGod morn, her var det jaggu stille.
Lille E ville ikke sove, så da var det bare å stå opp. Mannen og storesøster ligger fortsatt og sover.
God morgenMorn jenter! På tur på jobb alleredemen skal bare på en jobb idag da, får håpe den går fort!
![]()
God morgen
Håper du får en fin dag!
Her har vi ikke så mye planerHva er planene for dagen i dag da?![]()
I nattSå spennende
Når drar du?
God morgen![]()
God morgenGod morgen alle. I dag er siste dagen på besøk hos familien på Østlandet. Det blir rart å dra hjem i morra
Er vanligvis ikke noe problem å gå hvilt, men med hus of mye som nå. Gjøres i helgene blir det vanskeligere. Men det ble bedre etter en hvilSkjønner det blir vrient ja![]()
Takk og takk, på vei inn nåSå flinke dere er!
Kos deg på treff idag!
Her har vi ikke så mye planerser ut som det kanskje blir tur på butikken å kjøpe 2 sidig tape
hva med deg?
![]()
Sitter på ferga på vei inn til Trondheim. Skal på treff med andre som har termin i juliHva er planene for dagen i dag da?![]()