Skravletråd April

0764291e13103ce6c6481b072a378a09

Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo :) )
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig :)
Nå,natta :)
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag :D

God morn, her var det jaggu stille.
Lille E ville ikke sove, så da var det bare å stå opp. Mannen og storesøster ligger fortsatt og sover.

Har han vært der i helgen? Så koselig :)
Ja han ble hentet lørdag in12-1 tiden og sov over der :) gikk kjempe fint :) men lengste han har vært borte fra oss

Høres herlig ut! Vi er ikke helt interessert i å betale 2000 for å vaske ut av en leilighet vi da :o
Kanskje når vi flytter ut av denne ;)
Ja, nei det skjønner jeg :p det var bare mest praktisk da ettersom jeg ikke kunna vaske og vi bodde så langt unna :)

Morn jenter! På tur på jobb allerede :( men skal bare på en jobb idag da, får håpe den går fort! :)

Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo :) )
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig :)
Ha ha flink jente ;)

God kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mesteparten ;) helt perfekt! :D
Så deilig at det nærmer seg slutten:D

Flinke dere har vært da :)

Back
Topp