Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri likt slangerHar aldri vært noe redd for slanger heldigvismen edderkoppforbien er helt ekstrem
![]()
Du får legge ut annonse på FinnKunne man ha lagt ut annonse for å få nånn til å kom hit og vaske klær, brette og dele ut og som gjerne vasker alle vinduer mens maskinen går?man får jo ikke gjort noe når man går å er kvalm og tom på energi om dagene
![]()
Det er jo litt tidlig enda så vi får håpe det roer seg litt....Det kommer å går. Så satser på det gir seghatt noen på riesmerte nivå. Men så gir det seg og blir roligere
Det var jo en tråd en gang om husvask, og jeg fikk tips om å se på finn og annonser. Noen uke etterpå hengte det en lappe i nærbutikken!Klart du kanfolk gjør alt vettu!
Håper formen din snart tar seg opp![]()
så artig å strikke!! jeg vil og, men har ikke ork til det nåBle visst sittende å strikke litt, jeg.
Svikter dere jo helt her jeg sitter
jaaaaaa !Æsj, så frustrerende!![]()
det er bra det daEr jeg heldig har hun sovnet innen jeg kommer inn til henne etter å ha fått yngste til p sove igjen...
tok evig lang tid herEr så herlig! Minste her sovna mens hun venta på kveldsmaten![]()
så braTrenger ikke å vekke hverandre. Har skjedd veldig sjelden her![]()
Gjett omDa er det bare å slenge beina på bordet![]()
Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodetDet er jo litt tidlig enda så vi får håpe det roer seg litt....
godt å begynne å være ferdig daGod kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mestepartenhelt perfekt!
![]()
har du ringt å snakket med føden nå?Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodet![]()
Hahahaha, dævverSkal ha kjøttpølse tykke gardinstenger![]()
Ringer i morgen da det ikke er noe forverring sånn setthar du ringt å snakket med føden nå?
Den var jo genial, alle kan identifisere seg med den tykkelsenHehe, det er Klatremus sin forklaring på hvor tykke de er![]()
Flaks du ikke døde da ;-)Husker detdøde av latter nesten
![]()
Så bra dere snart er ferdigGod kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mestepartenhelt perfekt!
![]()
Tykkelsek. Ikke størrelsenKlatremus sin måte å forklare størrelsen på gardinstanga![]()
sitter og ser på våre gardinstenger nå, og ja, de er faktiskt på tykkelsen med en kjøttpølseDen var jo genial, alle kan identifisere seg med den tykkelsen![]()