Skravletråd April

Kunne man ha lagt ut annonse for å få nånn til å kom hit og vaske klær, brette og dele ut og som gjerne vasker alle vinduer mens maskinen går? :o man får jo ikke gjort noe når man går å er kvalm og tom på energi om dagene :P
Du får legge ut annonse på Finn ;)
Kjenner meg igjen :o

Ble visst sittende å strikke litt, jeg.
Svikter dere jo helt her jeg sitter

God kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mesteparten ;) helt perfekt! :D

Klart du kan:p folk gjør alt vettu!
Håper formen din snart tar seg opp:)
Det var jo en tråd en gang om husvask, og jeg fikk tips om å se på finn og annonser. Noen uke etterpå hengte det en lappe i nærbutikken! :D men jeg vet ikke om jeg tør å ta kontakt da, og mannen liker vel ikke tanken... men nå hadde det vært veeeeeldig godt om nånn kom hit å vaska! :P Helst bretta klær da, for gutten har ikke et par sokker i skuffen lenger, eller noe bukser! Hehe... lata mammaen ;)

Æsj, så frustrerende!:(
jaaaaaa !
Er jeg heldig har hun sovnet innen jeg kommer inn til henne etter å ha fått yngste til p sove igjen...
det er bra det da
Er så herlig! Minste her sovna mens hun venta på kveldsmaten ❤️
tok evig lang tid her :o
Trenger ikke å vekke hverandre. Har skjedd veldig sjelden her ;)
så bra :)
Da er det bare å slenge beina på bordet:D
Gjett om

Det er jo litt tidlig enda så vi får håpe det roer seg litt....
Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodet ❤️

God kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mesteparten ;) helt perfekt! :D
godt å begynne å være ferdig da :) skal dere levere nøkkelen til helgen?

Er som på fredag, men smertene stopper etter en time og kommer igjen etter 30 min. Holdt på sånn siden 18:00 tiden. Hadde 3-4 rier (merket smerten som ved aktiv fødsel) den dagen og en til mot taxien hjem. Ingen slike i går, men i dag har det kommet 3-4 stykker av de. Håper det ikke har skjedd noe mer. Er virkelig ikke klar for fødsel nå overhodet ❤️
har du ringt å snakket med føden nå?

Så bra dere snart er ferdig

Back
Topp