Skravletråd April

Da blir det nytt sengetøy på meg og mannen :) på tide å bytte ut det gamle og mangler noe etter omgangsyken. Flekkete ting er det verste jeg vet !!
Så skal vi få noen ny håndklær etter hvert men må kjenne på de, da mannen vil ha noen spesielle. Ble maritim mønster som jeg er veldig glad i

Her er det 3 trassige!!:eek:
Jeg har mer enn nok med en.
Nei jeg vil ikke ha slik mat, jeg vil ha pasta.
Sitter og synger "mamma, mamma gå din vei" på melodien til "regn, regn gå din vei"
Og så går no dagane :P

Da ble det en tur ut i finværet:-). Måtte egentlig innom butikken men fant ikke det jeg skulle ha. Endte istedenfor på den kinesiske restauranten som har søndagsbuffe:-). Mini storkoste seg og sjarmerte selvsagt nabobordet i senk:-). Manner meg nå opp til å pakke litt

Da ble det en tur ut i finværet:). Måtte egentlig innom butikken men fant ikke det jeg skulle ha. Endte istedenfor på den kinesiske restauranten som har søndagsbuffe:). Mini storkoste seg og sjarmerte selvsagt nabobordet i senk:). Manner meg nå opp til å pakke litt
Her har det bare vært husarbeid, og til middag blir det gryte med potetmos

Da ble det en tur ut i finværet:). Måtte egentlig innom butikken men fant ikke det jeg skulle ha. Endte istedenfor på den kinesiske restauranten som har søndagsbuffe:). Mini storkoste seg og sjarmerte selvsagt nabobordet i senk:). Manner meg nå opp til å pakke litt
Deilig å spise ute :)

Siste krampetrekning;) la seg ikke heldigvis..
Her ligger det enda litt. Ikke på veiene, men utenom. Kom mest natt til i går og litt mer i natt. Spent på om det kommer enda mer

Begrenser seg til det som kan kjøpes på nett og slett ikke halvparten utstilt da altså. Men det er jo noe, i alle fall.

Kom rett etter at jeg fikk baby, dvs vannkoppene her i huset, så jeg glemmer litt av det, burde undersøkt det en gang
Bedre enn ingenting ihvertfall:)
Burde sjekkes ut:)

Back
Topp