Kos dere uteFår gjøre oss klare til å gå ut her mens finværet er her. I stad var det snøstorm. Rart vær... Snakkes snupper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere uteFår gjøre oss klare til å gå ut her mens finværet er her. I stad var det snøstorm. Rart vær... Snakkes snupper![]()
Her er det 3 trassige!!Å så trassig frøkna er i dag...
De lekte med sykkel og jeg vagget etter hihiKos dere ute![]()
Jeg har mer enn nok med en.Her er det 3 trassige!!![]()
Ja, det var så fult, noe det fortsatt erDet var lurt![]()
Hehe, det er Klatremus sin forklaring på hvor tykke de erHahadævver!!
Her har det bare vært husarbeid, og til middag blir det gryte med potetmosDa ble det en tur ut i finværet. Måtte egentlig innom butikken men fant ikke det jeg skulle ha. Endte istedenfor på den kinesiske restauranten som har søndagsbuffe
. Mini storkoste seg og sjarmerte selvsagt nabobordet i senk
. Manner meg nå opp til å pakke litt
Deilig å spise uteDa ble det en tur ut i finværet. Måtte egentlig innom butikken men fant ikke det jeg skulle ha. Endte istedenfor på den kinesiske restauranten som har søndagsbuffe
. Mini storkoste seg og sjarmerte selvsagt nabobordet i senk
. Manner meg nå opp til å pakke litt
Høres fornuftig utHer har det bare vært husarbeid, og til middag blir det gryte med potetmos
God ettermiddagGod formiddag![]()
Er det ikke rart?!Omg. Går igjennom klær jeg har tatt vare på. Snakk om å bli overveldet over hvor liten de er i begynnelsen![]()
Siste krampetrekningKjedelig altså![]()
Her ligger det enda litt. Ikke på veiene, men utenom. Kom mest natt til i går og litt mer i natt. Spent på om det kommer enda merSiste krampetrekningla seg ikke heldigvis..
Ikke her heller heldigvisSiste krampetrekningla seg ikke heldigvis..
Er det, og ikke bestandig jeg får tid til å lage fra grunnenHøres fornuftig ut. Og godt med gryte med potetmos
![]()
Bedre enn ingenting ihvertfallBegrenser seg til det som kan kjøpes på nett og slett ikke halvparten utstilt da altså. Men det er jo noe, i alle fall.
Kom rett etter at jeg fikk baby, dvs vannkoppene her i huset, så jeg glemmer litt av det, burde undersøkt det en gang