Håper du sover søtt nåHar kommet meg oppi senga
Håper jeg får sovet litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sover søtt nåHar kommet meg oppi senga
Håper jeg får sovet litt
Hva har du jugd om?Sånn, da tok jeg med meg jugeblemma mi og la meg![]()
God natt jenter!
Aner ikke :-oHva har du jugd om?![]()
Natta
Håper ikke heller det men får se når gubben kommer igang med jobbingenSå kjekt! Håper ikke det blir for vanskelig kabal.
Ja han ble hentet lørdag in12-1 tiden og sov over derHar han vært der i helgen? Så koselig![]()
Ja, nei det skjønner jegHøres herlig ut! Vi er ikke helt interessert i å betale 2000 for å vaske ut av en leilighet vi da![]()
Kanskje når vi flytter ut av denne![]()
Gjør jo ikke detSkjønner ikke hvordan du i alle dager bestandig klarer å få med det alt
Det er jo ikke lenge tilHåper også det. Heldigvis ikke så lenge vi trenger å stresse med kabalen siden jeg går ut i permisjon i slutten av juni
![]()
Det funker aldri!Tenkte jo jeg skulle prøve sånn teknikk hvor du utsetter deg selv for det du er redd formen funka heller dårlig
![]()
Ja er jo detDet er jo ikke lenge til
Dere er heldige sånn sett'
Ja det er tydelig hvertfalJupp, de vet hvordan de vil ha det ihvertfall![]()
Ha ha flink jente![]()
Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo)
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig
Nå,natta
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag![]()
Godt å få litt tid for seg selv da?Ja han ble hentet lørdag in12-1 tiden og sov over dergikk kjempe fint
men lengste han har vært borte fra oss
Så deilig at det nærmer seg sluttenGod kveld damer, idag har "vi" fått vasket mesteparten av gamle leiligheten, mangler noen skap på kjøkkenet også gulv.
Jeg vasket ikke så mye da men mannen og en venn av han gjorde mestepartenhelt perfekt!
![]()
Flinke dere har vært da![]()
Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo)
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig
Nå,natta
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag![]()
Ikke gale det da!!!Har blitt flinkere når jeg er alene og![]()