Skravletråd April

Det var jo en tråd en gang om husvask, og jeg fikk tips om å se på finn og annonser. Noen uke etterpå hengte det en lappe i nærbutikken! :D men jeg vet ikke om jeg tør å ta kontakt da, og mannen liker vel ikke tanken... men nå hadde det vært veeeeeldig godt om nånn kom hit å vaska! :P Helst bretta klær da, for gutten har ikke et par sokker i skuffen lenger, eller noe bukser! Hehe... lata mammaen ;)
Ta kontakt!:D du vil aldri angre!

Ville bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alle :) Ønsker dere en fin dag ;) Nå starter jobbdagen men møte :p Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem :)

(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggen :( Så nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag :) :)

Vi snakkes! :)

Ville bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alle :) Ønsker dere en fin dag ;) Nå starter jobbdagen men møte :p Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem :)

(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggen :( Så nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag :) :)

Ha en fin dag på jobb :)

Håper du får en fin dag på jobb :)
Puten er virkelig verd det :)

0764291e13103ce6c6481b072a378a09

Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo :) )
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig :)
Nå,natta :)
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag :D
Så flinke dere har hvert! :D og viktig å være forsiktig ;)

Back
Topp