Hehe. Hadde faktisk ingen mareritt om edderkopper i natt, men hadde mareritt om jobbenDet funker aldri!
Får jo mareritt av sånt?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Hadde faktisk ingen mareritt om edderkopper i natt, men hadde mareritt om jobbenDet funker aldri!
Får jo mareritt av sånt?!![]()
God morgenGod morgen![]()
Ta kontakt!Det var jo en tråd en gang om husvask, og jeg fikk tips om å se på finn og annonser. Noen uke etterpå hengte det en lappe i nærbutikken!men jeg vet ikke om jeg tør å ta kontakt da, og mannen liker vel ikke tanken... men nå hadde det vært veeeeeldig godt om nånn kom hit å vaska!
Helst bretta klær da, for gutten har ikke et par sokker i skuffen lenger, eller noe bukser! Hehe... lata mammaen
![]()
Heldig med denFlaks du ikke døde da ;-)
HahaTykkelsek. Ikke størrelsen![]()
Vesentlig forskjell![]()
Håper de siste vaktene går greitEr ganske sliten ja. Men har seinvakt tirsdag. Det hjelper på![]()
Ha en fin dag på jobbVille bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alleØnsker dere en fin dag
Nå starter jobbdagen men møte
Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem
(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggenSå nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag
![]()
Vi snakkes!![]()
HeheAner ikke :-o![]()
Jeg lurer på hva sånt kommer av jeg.
Google litt kanskje...![]()
Sov godt![]()
Tørr jo ikke gå mot degHa ha flink jente![]()
Håper du får en fin dag på jobbVille bare stikke innom en tur og si God morgen til dere alleØnsker dere en fin dag
Nå starter jobbdagen men møte
Så blir nok ikke mye skravling på meg i dag før jeg har kommet meg hjem
![]()
(var egentlig slapp i helgen også, mye vondt i ryggenSå nå gleder jeg meg til bbhugme puta mi kommer i dag
![]()
Vi snakkes!![]()
He he det er braTørr jo ikke gå mot deg![]()
Så flinke dere har hvert!![]()
Dette har jeg og mannen bedrevet i kveld (ja, Kengu jeg har vært forsiktig og tatt det i rolig Tempo)
Så da kan jeg si at jeg har lagt varmekabler også, gøy å få prøve litt forskjellig![]()
Nå,natta![]()
Juli - mage treff i Trondheim i morgen formiddag![]()
De våknet vel ikke lenge etterpå?God morn, her var det jaggu stille.
Lille E ville ikke sove, så da var det bare å stå opp. Mannen og storesøster ligger fortsatt og sover.
Skjønner det altså og man må nesten bare gjøre sånne ting innimellomJa, nei det skjønner jegdet var bare mest praktisk da ettersom jeg ikke kunna vaske og vi bodde så langt unna
![]()
Men jeg er litt mer opptatt av slike ting så vifta og slike ting ble grundig rengjort igår! Det var de ikke nøye med sist! Fysj!Ja det er tydelig hvertfal
Det var veldig deilig jaGodt å få litt tid for seg selv da?
Ja! Vurderer å feire med god egyptisk mat når vi er ferdigeSå deilig at det nærmer seg slutten![]()