Er akkurat ferdig med improvisert kjole. Holder på med genser til U nåGod kveld alle sammen, er det noen store strikkeprosjekter på gang? Selv driver jeg å strikker en improvisert kjole eldsta forhåpentligvis kan bruke til dåpen til lille E![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er akkurat ferdig med improvisert kjole. Holder på med genser til U nåGod kveld alle sammen, er det noen store strikkeprosjekter på gang? Selv driver jeg å strikker en improvisert kjole eldsta forhåpentligvis kan bruke til dåpen til lille E![]()
Det var detVar spennende å se![]()
Oj såpass jaDet er det!
Og står på beskrivelse om hvordan det skal vaskes, og der skal man ikke vaske tak og vegger men støvsuge.
Jaja mannfolka gjorde det de![]()
Du Erik samme situasjon som meg med andre ord...
Har kommet meg oppi senga
Håper jeg får sovet litt
Sånn var det jaStrikker genser til lille U
Jeg ogHar kommet meg oppi senga
Håper jeg får sovet litt
Hehe, når jeg solgt mitt hus for å flytte sammen me samboer leide jeg inn en firma som vaskaJa! Og det beste er jo at to mannfolk tok mesteparten av vaskingen![]()
Hater virkelig å vaske ut da![]()
Har han vært der i helgen? Så koseligVi må hente småen hos bestemor og bestefar![]()
Så spennende
Absolutt, jeg er en bacon elskerBacon er snadder og kan brukes til mye!![]()
Vanskelig å hvile med mann som jobber og barn som trenger meg. Men fikk meg en dupp på sofaen i ettermiddagHar du ikke fått nok hvile i helga?![]()
HeheHahahaha, dævver![]()
![]()
Godt jeg begynte å lese bakover i tråden![]()
Jupp, de vet hvordan de vil ha det ihvertfallOj såpass ja
Høres herlig ut! Vi er ikke helt interessert i å betale 2000 for å vaske ut av en leilighet vi daHehe, når jeg solgt mitt hus for å flytte sammen me samboer leide jeg inn en firma som vaskaDET va luksus
men så var jeg 7,5 mån gravid også. Og jeg flyttet 8 mil
![]()
Hehe,ja men jeg forventet meg latterHaha, ja jeg skjønner jo at han kan ha reagert på det![]()