Haha ja ser for meg at min blir travel når han først begynner å gå selvkanskje du og fysisk ser det snart
kan i teorien gjøre det samme når han krabber
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja ser for meg at min blir travel når han først begynner å gå selvkanskje du og fysisk ser det snart
kan i teorien gjøre det samme når han krabber
![]()
Vi må hente småen hos bestemor og bestefarGod morgen ! Hva bringer søndagen?
Som hva da ?Haha ja ser for meg at min blir travel når han først begynner å gå selv. Men han finner på mye nå også når han krabber
![]()
I det siste har det vært i 7 tiden han har våknet og så vil han ligge og dra seg litt og få kos til halv 8 tiden. Men typisk han å våkne grytidlig de helgene gubben jobber som dørvakt og er sent hjemme og dermed sover litt frempå. Har alltid vært slik. Har jeg arbeidshelg så kan han sove i 7-7.30 tiden når jeg er på dagvaktNår er vanlig stå opp tid?![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Hørtes ut som en perfekt lørdagskveldGodt å høre![]()
Joda. Kan ikke klage. Pizza fortært, ei øl åpnet og strikking og tvserie på![]()
Er borti alt han ikke får lov til som kjøkkenskap, DVD spiller osv og er jammen meg kjapp også. Ulempen er at han vil så gjerne gå og når vi er ute på noe og han må sitte i vognen er han ikke særlig fornøydSom hva da ?![]()
Så mye snadderPølse , kylling, grillskiver og biff![]()
Det gjør det nokKjedelig når de våkner så tidlig men håper det gir seg etterhvert![]()
Det blir det nokJa men det er fint å gjøre en søndaghåper det blir en fin tur!
OkiI det siste har det vært i 7 tiden han har våknet og så vil han ligge og dra seg litt og få kos til halv 8 tiden. Men typisk han å våkne grytidlig de helgene gubben jobber som dørvakt og er sent hjemme og dermed sover litt frempå. Har alltid vært slik. Har jeg arbeidshelg så kan han sove i 7-7.30 tiden når jeg er på dagvakt
Elsker vår!Ja da her dere nok ikke hatt mye snø nei![]()
Deilig med vår i luften nå da
![]()
Da er det nok fort gjortVet hva jeg skal ha,så håper det går fort![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
Det høres ut som en smart planJa veldig greit![]()
Vi har gjerne ikke store plassen for øyeblikket, men nok
Om noen år så pusser vi sikkert opp kjelleren så gutta kan flytte ned der. Og når alle ungene er store har vi sikkert alle tre etasjene. Kjøkken, bad og soverom i alle etasjene![]()
Hehe. Før min begynte å gå krabber han til sofaen klatrer opp. Tar data musen til pappa, bærbaren, alle fjernkontrollene og banker løs. Drar ut alt av skapEr borti alt han ikke får lov til som kjøkkenskap, DVD spiller osv og er jammen meg kjapp også. Ulempen er at han vil så gjerne gå og når vi er ute på noe og han må sitte i vognen er han ikke særlig fornøyd
Hehe, skjønner at man ikke får gjort det med snekkere ut og innJa, igjen![]()
Skulle jo sterilisere henne, men kunne ikke det med snekkerne som aldri lukka dørene osv, greit med ro. Så da blir det sommergaven hennes i år![]()
Hoho, alltid kjektYe ye gikk på en smell gitt...
Men men nå har kb klær liggende klart i neste str også![]()
Bare hyggeligSå lurt ! Det har jeg ikke tenkt på en gang ! Takk for tips![]()