Skravletråd April

Når er vanlig stå opp tid? :)
I det siste har det vært i 7 tiden han har våknet og så vil han ligge og dra seg litt og få kos til halv 8 tiden. Men typisk han å våkne grytidlig de helgene gubben jobber som dørvakt og er sent hjemme og dermed sover litt frempå. Har alltid vært slik. Har jeg arbeidshelg så kan han sove i 7-7.30 tiden når jeg er på dagvakt

I det siste har det vært i 7 tiden han har våknet og så vil han ligge og dra seg litt og få kos til halv 8 tiden. Men typisk han å våkne grytidlig de helgene gubben jobber som dørvakt og er sent hjemme og dermed sover litt frempå. Har alltid vært slik. Har jeg arbeidshelg så kan han sove i 7-7.30 tiden når jeg er på dagvakt
Oki :) her står han opp mellom 6-halv 8 :)

Ja veldig greit :)
Vi har gjerne ikke store plassen for øyeblikket, men nok :)
Om noen år så pusser vi sikkert opp kjelleren så gutta kan flytte ned der. Og når alle ungene er store har vi sikkert alle tre etasjene. Kjøkken, bad og soverom i alle etasjene :D
Det høres ut som en smart plan:D

Er borti alt han ikke får lov til som kjøkkenskap, DVD spiller osv og er jammen meg kjapp også. Ulempen er at han vil så gjerne gå og når vi er ute på noe og han må sitte i vognen er han ikke særlig fornøyd
Hehe. Før min begynte å gå krabber han til sofaen klatrer opp. Tar data musen til pappa, bærbaren, alle fjernkontrollene og banker løs. Drar ut alt av skap :p

Ja, igjen :p
Skulle jo sterilisere henne, men kunne ikke det med snekkerne som aldri lukka dørene osv, greit med ro. Så da blir det sommergaven hennes i år :p
Hehe, skjønner at man ikke får gjort det med snekkere ut og inn:P
Koselig med kattunger da! Skjedde det noe i natt?:)

Planer for dagen?
Skal hente småen om en stund hos bestemor og bestefar så vi har sovet lenge og jeg våknet opp med den strengen.. Så jeg har pumpet image.jpg ingen amming dør i kveld :) hva med deg? :)

Back
Topp